Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

6 Likes

syns denne analysen/chartet var interessant !




6 Likes

Tror man får belage seg på lavt 50 tall i hvert fall nå, 52-ish. Men 46 er heller ikke umulig.

1 Like

Jeg holder 55k som bunn om 60k bryter på nedsiden. Sykt høy omsetning nedover der. Men kan ha det “på record” at jeg tror vi snur her :slight_smile:

1 Like

Touchet 50 dagers snitt

1 Like

Om man skal trade eller prøve å time markedet så er 10%ere viktig, men nå er det vel noe som 3% som eier bitcoin i verden? Og det vokser noe jævli fort, så da bitcoin står i 500.000 om noen år så spiller det liksom ikke så stor rolle :grinning:

1 Like
2 Likes

Der er vi faktisk enige, jeg har også en støtte på 52ish, og jeg tror at prisen sannsynligvis skal en tur ned dit.

1 Like

Hvorfor går btc ned egentlig?

Fordi folk selger.

Jeg har stor tro på at dobbelt bunn på 58-59k er unnagjort og at vi kan glede oss til 70k allerede i løpet av denne uken.

3 Likes

Må vel være en grunn til det, jeg kaller det mer for manipulasjon.

Nei fordi ting ikke bare går oppover hele tiden… En pullback her er bullish om den finner støtte ikke alt for langt fra desse nivåene. Har troa på støtte rundt 57k. Om ikke må vi ned rundt 52k

Biter seg fast rundt 60 k enda

Tviler på noe særlig nedgang under 60k. Folk sitter mye hardere nå. Hva annet valg har folk, bortsett fra Edelt Metall?
Biden’s pengepolitikk fører også til klimakrise, rart ingen tar tak i det hos msm.

1 Like

Noe utdaterte journalistene i E24 når de sier

Ifølge en rapport offentliggjort i forskningstidsskriftet Nature Communications i april, står Kina for 75 prosent av verdens bitcoin-utvinning.

Siden:

USA har altså økt fra 4,2% av mining for ett år siden og helt opp til 35,4% av all mining nå.

No (0%) hashrate was recorded in mainland China, the data showed, a dramatic shift for the longtime market leader that accounted for around a third (34.3%) of hashrate in May and around two-thirds (67%) in September 2020.

5 Likes

Og USA har også skapt ekstra arbeidsplasser av samme grunn.

Og man må spørre seg hvorfor nyheten om at kinesiske myndigheter nå slår ned på Mining. For 14. Gang blir publisert. Og hvorfor vi skal bli bekymret av at Kina tydeligvis nå skal kutte fra 0 % markedsandel ned til 0%.

1 Like

CleanShot 2021-11-17 at 18.09.16@2x

3 Likes

:crossed_fingers:

5 Likes

Legger man hele forrige topper over kommer man opp til minst 315000 ca.

1 Like