Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Og for altcoins:


Legg merke til at BTC hadde topp på ca 2000%, så skjermbildet viser topp for altcoins kanskje 2 uker etter der BTC % gevinst har gått litt ned.

Grafene kommer fra Bitwise som har lagt ned chartingen (og fondene), jeg tok skjermbilder fra en eldre video.

Edit: 70 betyr indeks topp 70, 20 betyr topp20. Så topp 70 har best prosentvis utvikling.

1 Like

Du var jo med hele veien ned sist gang, kanskje lurt å sikre litt denne gangen? :thinking:

1 Like

Prosentene over er forresten selvsagt ikke nøyaktige.

Gjorde en liten øvelse med mobilen her jeg tar meg en hvil på gulvet:

Ifølge CMC på mobiien var forrige bunn ca 200$. Dvs ca 100x fra forrige bunn til toppen i 2017. Gjør vi samme øvelse for bullmarked denne syklusen kommer vi også (selvsagt) over 300k for BTC.

Det stemmer! La på noen ekstra tegn til deg der, for å være på den sikre siden…!

Men; det sikres ikke enda fra min side annet enn å selge litt her og det som mest sannsynlig går inn i en eller anne vanvittig gambe etterhvert :sweat_smile:

2 Likes

Denne fra PayPal er stor!

8 Likes

.

7 Likes

Vet ikke om alle har fått med seg at jeg vant.

De 1000 er nå 999.5. Setter over litt i dag og kjøper litt mer tenker jeg. Savepigstyle.

3 Likes

Jeg har ikke fått med meg dette! Har dette kun blitt annonsert via Twitter!!??!

Redd for at dette blir veien videre:

4 Likes

Mulig det - opp til 61600, men derfra kan det fort gå nedover igjen i så fall (eller oppover i ditt chart). Ser ut som det er etablert en ny fallende trend (altså i vanlig forstand der pluss på y aksen peker oppover).

1 Like

Jeg var enig med deg helt til 61600 men etter det ble det stopp. Jeg tror fortsatt at 100k blir nådd før 2022 skrives inn.

1 Like

Lukter Futures-dobbel topp her. Snakkes på 20k :clown_face:

1 Like

Ja, kursen sliter i motbakke nå, ingen tvil om det. Mye rar pris action, dårlig tegn. Spørs om spådommer som 100k EOY og enda villere vil vise seg å være håpløst optimistiske. Denne varmluftsballongen har svevet uvanlig lenge, men alle slike ballonger faller til slutt ned igjen når det er tomt for drivstoff.

Ser mye pessimisme om dagen, samtidig er porteføljen min ATH nå… Kanskje selge snart :thinking:

1 Like

Tror dere DnB vil følge samme spor?

3 Likes

Mye pessimisme her nå. Det tar tid å gå oppover og noen korreksjoner må komme.
Dra opp kurven og zoom ut på 1-2 år så kan du ser du hvordan det ser ut. Kan ikke alltid se på last 24h ::stuck_out_tongue:

2 Likes

Bør jo forby minig i Norge etter bitcoin.
Håper Sverige starter så vi kan få ned strømprisene litt.

3 Likes

Følge Kina og Iran🙃

Tenker de miner ganske heftig i Kina fortsatt, men at de bruker VPN…