Det kan nok være ja, men å forby det i Norge, blir å ta samme veien som både Kina og Iran
Trenger ikke å forby det. Men slutte å gi det billig strøm.
Det kan man selvfølgelig, men tror det vil ramme satsing på datasentere i Norge
Ja men er det bærekraftig i lengden. Det er jo tross alt bedre løsninger med etherium som gjør samme jobben.
Trenger ikke forby mining , men når dette går på bekostning av folk ikke har råd til strøm burde det i hvertfall diskuteres.
Spør hvordan man ordlegger det.
En ting er å ha datasenter for skylagring og andre tjenester. En helt annen å fylle et senter for å “mine” diverse coins på rabbaterte strømpriser.
Skal jeg kunne få redusert strømprisen min også, bare jeg miner i stor nok skala til å fylle en fjellhall?
Det spørs veldig hvordan det skal gjøres. Selvfølgelig skal ikke de som miner krypto i stor nok skala få billigere strømpriser uten videre, men man må se hva datasenter osv tilfører.
Og han hadde et fryktelig flott slott - kanskje det fineste i hele metaverset
En liten oppdatering. Inspirasjon hentet fra Twitter.
September = November
Når trendlinjen for november blir brudd da kommer det en stor bevegelse, OPPOVER!
Blue sky ahead!
Først “confirmation” av brudd ut av formasjon og nå “confirmation” av brudd over 200 ema.
60k blir spennende
Ja det er første hinder. Det er vel bare luft om vi kommer over 63k ca. Men vi trenger noe mer volum for å komme opp til 63k.
Ja, er bare å følge med. Blir spennende!
Perfekt timing med Thanksgiving som gir ekstra retail volum
… og mange lurer på hvor crypto er på vei…
Ned en siste tur for å prøve å riste av litt leverage før ny ATH? Mange snakker rundt 53, så en hissig spike ned på 52 og kanskje 51 tallet?
Jeg ligger klar med fiskesnøret
klapper seg selv ydmykt på skulderen