Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Det kan nok være ja, men å forby det i Norge, blir å ta samme veien som både Kina og Iran

Trenger ikke å forby det. Men slutte å gi det billig strøm.

1 Like

Det kan man selvfølgelig, men tror det vil ramme satsing på datasentere i Norge

Ja men er det bærekraftig i lengden. Det er jo tross alt bedre løsninger med etherium som gjør samme jobben.
Trenger ikke forby mining , men når dette går på bekostning av folk ikke har råd til strøm burde det i hvertfall diskuteres.

1 Like

Spør hvordan man ordlegger det.

En ting er å ha datasenter for skylagring og andre tjenester. En helt annen å fylle et senter for å “mine” diverse coins på rabbaterte strømpriser.

Skal jeg kunne få redusert strømprisen min også, bare jeg miner i stor nok skala til å fylle en fjellhall?

Det spørs veldig hvordan det skal gjøres. Selvfølgelig skal ikke de som miner krypto i stor nok skala få billigere strømpriser uten videre, men man må se hva datasenter osv tilfører.

7 Likes

Og han hadde et fryktelig flott slott - kanskje det fineste i hele metaverset :european_castle:

4 Likes

En liten oppdatering. Inspirasjon hentet fra Twitter.

September = November


Når trendlinjen for november blir brudd da kommer det en stor bevegelse, OPPOVER!

2 Likes

Ved månedsskiftet september/oktober

1 Like

Blue sky ahead!

Først “confirmation” av brudd ut av formasjon og nå “confirmation” av brudd over 200 ema.

4 Likes

60k blir spennende

Ja det er første hinder. Det er vel bare luft om vi kommer over 63k ca. Men vi trenger noe mer volum for å komme opp til 63k.

Ja, er bare å følge med. Blir spennende!

Perfekt timing med Thanksgiving som gir ekstra retail volum :+1:t2:

1 Like

… og mange lurer på hvor crypto er på vei…

1 Like

Ned en siste tur for å prøve å riste av litt leverage før ny ATH? Mange snakker rundt 53, så en hissig spike ned på 52 og kanskje 51 tallet?

:point_up_2:

3 Likes

Jeg ligger klar med fiskesnøret :fishing_pole_and_fish:

klapper seg selv ydmykt på skulderen

2 Likes