Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Er ikke helt overbevist om at 54k blir sett på som billig inngang 1 måned fram i tid.

3 Likes

Nei, det er ikke jeg heller. Anser både dobbel topp og 200k som mulige utfall. Covid-nedstengning og tilhørende nye stimulipakker globalt, gjør at jeg anser en fortsettelse av bullmarkedet godt inn 2022 som mer sannsynlig.

1 Like

Daily candles - Falling wedge - bullish pattern

De 2 siste falling wedge patterns på daily har gitt brudd på oppsiden med gjennomsnittlig kursøkning på ca 60%.

Det gir kursmål på $92 000.

4 Likes

Black Friday indeed.

Give me more hopium

2 Likes

Hørt for litt over en måned siden:

Bitcoin er som en døgnåpen bank, billigere raskere bedre

OK. Hva er neste trigger?

Du kan kjøpe en ETF som speiler kursutviklingen, så trenger du ikke gjøre noe kompliserte tekniske greier for å være med på turen

:man_facepalming:

2 Likes

Zoomet inn - kan jo snu her for eksempel :slight_smile: Er litt hopium i det. For de som trenger det :sweat_smile:

Ser unektelig svært stygt ut. Er unektelig ekstrem frykt i markedet. Får lyst å selge alt.

Kjøpte dippen.

2 Likes

Bra gjort!

Tjaa, akkurat nå er det mye frykt, men vi er fortsatt i en opptrend.

Let the trend be your friend until the end

1 Like

@holmes, hva er neste trigger for gull?

1 Like

At land går tilbake til gullstandarden.

.

.
haha

Krise, inflasjon og risikoaversjon

2 Likes

Forskjellen er at på sikt så står gull rolig mens Bitcoin øker i ett forykende tempo. Eksponensiell vekst :rocket:

1 Like

Hvordan pleier sånn eksponensiell/parabolsk kursstigning slutte?

2 Likes

Hvor sluttet gull, etter sin eksponentielle vekst?

https://gull.nu/historisk-utvikling

Det er så tidlig i fasen enda at vi har antakelig ett par bullrun til :+1:

Edit:

Dette syns jeg er litt vanskelig å forstå, men jeg tror jeg forstår det rett, kan noen bekrefte/avkrefte min forståelse av det her og evt. forklare?

Man “monetizer” billig strøm, uten infrastruktur ved å mine bitcoin fordi man bruker bitcoin som et slags derivative av strømmen. Selger så BTC på det åpne markedet (kanskje discounted OTC salg for at det skal være verdt det for motparten?) og motparten swapper BTC for fiat og kjøper strøm på strømmarkedet?

5 Likes

bilde

3 Likes

Extreme fear og kursen er 54.000?

last ned

13 Likes