Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Fest setebeltene! :slight_smile:

4 Likes

Der kom den ja, spennende å se nå

litt rotete men, jeg tenker (3h)

(1h)

1 Like

Tror du den holder på 47k om den går ned nå? Eller blir det en ny runde ned på 42k?

@kristiankvamhansen Har ikke peiling, men jeg kommer til å ta profitt om ikke 49k holder

1 Like

Måneds chart. For et candle

2 Likes

Månedschartet må bli grønt i desember ellers utløses et massivt salgssignal der :crossed_fingers:

Og blir det en sånn grønn wick til nedsiden som blir da så er det typisk et stort kjøpssignal :heart_eyes:

Blir en spennende måned! Jeg har trua så lenge aksjemarkedet ikke krakker.

5 Likes

Ryker 49k da?:thinking:

Rundt nå er tiden det vanligvis bunner ut før den siste store oppgangen. Får se om det skjer igjen :slight_smile:

2 Likes

Håper denne holder nå.

3 Likes

:crossed_fingers:

Sitter ikke med mer enn jeg tåler å tape, men sitter med mye mer enn jeg har lyst til å tape :woozy_face:

Om den skulle treffe linjen en gang til utenom å bryte den ville det vært positivt eller negativt? Ville det kunne kalles en tripple bottom? Er helt ny på TA.

At den ikke klarer å bryte nedover vil vel være positivt på samme måte som at det er negativt om den ikke klarer å bryte oppover - ville jeg tenkt.

1 Like

Der kom det et grønt tårn gitt

2 Likes

Jo flere ganger den treffer motstand uten å bryte gjennom, jo større sjans for at den gjør det. Hvis den kryper langs motstanden er det større sjanse for brudd enn hvis det kommer en kraftig rejection motsatt vei.

Edit:
Apropo det å krype langs motstand. Nå tror jeg den bryter opp fra denne formasjonen snart. Men det er bare større sjanse for det. Det kan snu ned likevel.

1 Like
  1. touchpoint på nedsiden nå. Litt annerledes tegnet denne formasjonen. Men siden siste treff traff rett på så er denne sikkert mer riktig. Brudd innen 24 timer.

2 Likes

Virker som at de fleste forbereder seg på at vi skal nedover. Er det din tanke og?

Tror vi skal nedover, evergrande default

Det må vel trykkes mer fiat da.

1 Like

Vi får se, er ihvertfall usikkerhet på kort sikt hvilket burde gi kursreaksjon ned.

Historisk sett skal bitcoin opp 100% fram til nyttår fra nå. Får sjå :slight_smile: Jeg har ikke noe skin in the game nå, bare kommenterer det jeg ser og følger med. Det er ikke nå jeg skal inn, det blir neste runde om alt fortsatt følger reglene da.

Jeg har trua og satser penger på det. Jeg har ikke tro på noe krakk etter krakket. Det blir for fristende for store institusjoner som er sent til festen å kjøpe da (de er egentlig tidlig til festen, men du forstår hva jeg mener). Og så billig tror jeg ikke de får kjøpe. Det blir fortsatt stor volatilitet, men mindre og mindre. Samtidig så settes bunnene høyere og høyere. Vi er uansett i en opptrend fortsatt, og the trend is your friend. Men blir desember rød mnd så selger jeg for å prøve en lavere inngang om 3-12 mnd.

3 Likes