Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Update :

2 Likes

:+1::+1: Kjøpt inn igjen nå. Tenker vi ikke skal mye lavere hvertfall!

2 Likes

Ned mot ca 39-40 000 tipper jeg

1 Like

Det burde være fin odds på en bounce nå ja med oversolgt RSI på 30, men være klar over brudd(gul linje) og feilet test på brudd opp igjen. i morgen ettermiddag kommer CPI tall fra usa som kan være en katalysator begge veier. Ved brudd ned kan det bli en ganske kjapp tur ned på 40k ish som @holmes påpeker med evt RSI rundt 23 som i mai 2021


2 Likes

Veldig klar og fin W - pattern nå.

4 Likes

God reaksjon på inflasjonstall

4 Likes

Deilig når Bitcoin reagerer på inflasjonstall. Da kan det blir mange fine mnd fremover :slight_smile:

4 Likes

Begynner å bli mange nuller på sedlene :see_no_evil::sweat_smile:

2 Likes

TA på uregulert krypto er det bare å ignorere, kjøp når du tror det er billig og hold. :sweat_smile:

Pisspreik :grinning_face_with_smiling_eyes::+1: BTC er jo noe av det som faktisk reagerer best på TA blant annet fordi det ikke er regulert aka like manipulert som mange andre markeder

2 Likes

Ta fungerer veldig fint på Bitcoin. På lavere time frames er det jo oftere at det ikke slår ann da. Jeg kjører utelukkende lange trades da. Best for meg siden jeg kjøper xbt og bare kan handle i åpningstider.

Det har tjent meg godt for da har jeg aldri blitt fintet ut. TA er for morro skyld og læring. Kanskje jeg skal trade på kortere sikt senere i livet.

1 Like

4 desember, ikke manipulasjon? Er jo himmel og verdens enkleste marked å styre for de med stor lommebok, finnes ikke volum, alle hodler jo :wink:

2 Likes

25 % intradag fall på en dårlig dag er ikke så uvanlig? Det er bare en stund siden sist. Og det kostet en del bitcoins. Med close ned 8% endte dagen en del bedre og innenfor helt normal range.

Poenget er at salget ble gjort av whales og de.fikk akkumulert tilsvarende volum etter dumpen. Kilde er Willy Woo, har tilsynelatende god oversikt og en av fler det er verdt å høre på. https://twitter.com/woonomic/status/1467075228593684480?t=1BOxaXcXWTMSV09WkdUzag&s=19

Nei det er ikke unormalt med bevegelse i den størrelsesordenen, men det kan like gjerne være manipulasjon som var det jeg bemerket her.

3 Likes

Mulig inverted hammer dagscandle var det som skulle til for å snu trenden? Kan fint rekke ny ATH innen året herfra, det tok bare 22 dager fra 40k til 66k i sep/okt.

1 Like

Ser ikke supersterk ut gitt newsflow om inflasjon, skal helst sette en ny bunn snart

2 Likes

Ser på 48k som viktig. Etablert brudd under der så blir jeg litt skeptisk.

1 Like

Ja det ser dårlig ut. Er visst et potensielt pattern også. I så fall mangler vi 28.

Three peaks and a domed house

Personlig så syns jeg ikke det ser så verst ut, men får vite innen kort tid om den respekterer denne kanalen. Mye streker, men har lagt inn det jeg ser som signifikante motstander.

Samtidig prøver ETH seg opp fra kort kanal:

Men dette snur veldig fort, BTC har falt ned på alle forsøk på å etablere positiv kanal i det siste…

2 Likes

Her er forøvrig mitt bull case for BTC :relieved:

1 Like