Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Hva tenker du om at kursen har brutt ned under de røde gulvene?

1 Like

Selvfølgelig ikke et godt tegn, men foreløpig ikke helt krise. Fakeout ned med reversal hadde vært et styrketegn. Ellers kan fort 15k være i spill. Viktig å være åpen for det meste tenker jeg.

1 Like

Extreme fear på 15 og institusjoner har fått fylt OTC-ordrene sine på rabatt… på tide å drive opp kursen med positiv mediedekning igjen.

7 Likes

Exhibit B

2 Likes

Som om den artikkelen skulle være nyheter: «eksperter mener dette er et bevis på nettverkets sikkerhet».

Helt enig med deg forresten :ok_hand:

Og har vært kjent i flere måneder, men det er nå mediedekningen kommer.

1 Like

Kan det være dette som har dratt ned kursen selv med inflasjontall som burde dra opp?

1 Like

Tipper hele markedet inkludert krypto venter på uttalelsen fra FED på FOMC møtet på onsdag om mulighetene for mer tapering. Sideveis til da tenker jeg

1 Like

Det er jo alltid mulig man får en reverse bart tilbake igjen til 57000

2 Likes

Den utvikler seg helt nydelig nå, skulle den klare å engulfe hele gårsdagens candle de siste minuttene nå, hadde det vært helt gull.

Likner en W nå på 4h🤔

1 Like

Hvordan gikk de med den 2013 sammenligningen? Har ikke sett på en stund.

Spennende å følge med på kursen :grinning: må inn og sjekke ved hver anledning nesten :sweat_smile:

1 Like

Gjør det samme😁

1 Like

Det ser bra ut :rocket:

3 Likes

1 hourly

4 hourly (samme chart)

2 Likes

Etablert brudd opp gjennom 52000 er noe jeg trenger i mitt chart.

Men 50.000 er en start

2 Likes

Er det noe som følger bitcoin eller ethereumkursen som en kan kjøpe på nordnet, som også kan kjøpes på zerokonto eller aksjesparekonto?

nordamerikanske etf på zero: Purpose Bitcoin ETF (USD ETF non-currency hedged units) - Sammenlign og kjøp børshandlede fond | Nordnet

3 Likes