Hva tenker du om at kursen har brutt ned under de røde gulvene?
Selvfølgelig ikke et godt tegn, men foreløpig ikke helt krise. Fakeout ned med reversal hadde vært et styrketegn. Ellers kan fort 15k være i spill. Viktig å være åpen for det meste tenker jeg.
Extreme fear på 15 og institusjoner har fått fylt OTC-ordrene sine på rabatt… på tide å drive opp kursen med positiv mediedekning igjen.
Exhibit B
Som om den artikkelen skulle være nyheter: «eksperter mener dette er et bevis på nettverkets sikkerhet».
Helt enig med deg forresten
Og har vært kjent i flere måneder, men det er nå mediedekningen kommer.
Kan det være dette som har dratt ned kursen selv med inflasjontall som burde dra opp?
Tipper hele markedet inkludert krypto venter på uttalelsen fra FED på FOMC møtet på onsdag om mulighetene for mer tapering. Sideveis til da tenker jeg
Den utvikler seg helt nydelig nå, skulle den klare å engulfe hele gårsdagens candle de siste minuttene nå, hadde det vært helt gull.
Likner en W nå på 4h🤔
Hvordan gikk de med den 2013 sammenligningen? Har ikke sett på en stund.
Spennende å følge med på kursen må inn og sjekke ved hver anledning nesten
Gjør det samme😁
Det ser bra ut
Etablert brudd opp gjennom 52000 er noe jeg trenger i mitt chart.
Men 50.000 er en start
Er det noe som følger bitcoin eller ethereumkursen som en kan kjøpe på nordnet, som også kan kjøpes på zerokonto eller aksjesparekonto?
nordamerikanske etf på zero: Purpose Bitcoin ETF (USD ETF non-currency hedged units) - Sammenlign og kjøp børshandlede fond | Nordnet