Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Xbt på svenske børsen.

Der kom bruddet på nedsiden, gjør klar til å laste opp :sweat_smile:

1 Like

Minner om denne :point_up_2:

2 Likes

Når kjøper du holmes?

Ikke her :see_no_evil:

1 Like

Ja, men hvorfor ikke ned til 29k?

Tror dippkjøpere tar på 39k og kjører den opp litt igjen

Men med forbehold om aksjemarkedet, om det begynner å bli mer frykt i markedet faller gjerne krypto fortere…

1 Like

Det luktet veldig et rykk ned når den ikke tok 52k

Bruk gjerne 48minutter på denne

Jeff Booth - We are in fold 34: How exponentiality will change our understanding of economics - YouTube

2 Likes

Det har hendt x ganger at man først får et skudd ned, (denne gangen til ca 42000 på Binance) etterfulgt av en rolig landing tilsvarende langt ned for så å snu. Mitt beste tips pr nå er at vi skal ned til ca 42000 basert på dette. Omicronnyheter (eller noe annet) kan selvfølgelig gi et nytt skudd lenger ned… Eller få det til å bråsnu opp selvfølgelig…

Men det tar vel et par uker før de evt tør å si at omikron er ufarlig…

2 Likes
2 Likes

Hva skjer - hos meg viser det 30% ned, men verdien på konto er den samme som før

Jeg får opp 32400 på aksjer appen på iphone, men 48 500 på Kraken.

Må være det siste som er riktig, jeg får det samme på FTX- appen, 48500,-.

1 Like

Jeg får opp 48,480 på Coinbase så er noe feil med iPhone sin. Skremte meg greit…

Men det er noe som er feil med Bitcoin SV, som jeg tydeligvis har 0.0037 stående igjen av fra en eller annen gang. Den gjør at kontoen min er opp:

image

Skjedde noe rart her ja:

Dette er Yahoo Finance sin graf, som jeg henter kurser fra.

Er nok et par år til vi ser slike priser på ordentlig:

2 Likes
1 Like

Heldigvis har jeg akkurat like mange Satoshis som før :sweat_smile:

2 Likes

Fire av ti ser nå på dette som legitime investeringsmuligheter. Av de 28 prosentene som allerede investerer i krypto, oppgir 62 prosent at de vil opprettholde sine innsatser, mens 28 prosent vil øke.

Undersøkelsen fra Natixis ble utført av CoreData Research i oktober og november og omfatter 500 institusjonelle investorer i 29 land, inkludert fire sentralbanker, mer enn 20 statlige fond og mer enn 150 pensjonsforvaltere.

4 Likes

Noen her som har klart og kjøpe etf under på zerokonto?
Bare feiler her.( Eller vet om noen andre alternativer?)

Purpose Bitcoin ETF (USD ETF non-currency hedged units) (BTCC.U)

image

FOMC done :100:

2 Likes