Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Elsker de der greencandles :joy:

1 Like

hva skjedde?

1 Like

finnes det noen aksjer som aldri kan bli verdiløse?

Nei, mindre enn 1 av 1000 varer i 100 år tipper jeg

Tesla

Får du 5% utbytte hvert av de 100 årene er det likevel ok

1 Like

Også ok med tusenvis av prosent på noen få år.

Jounalisten burde nesten spørre Bank of England om når de skal kjøpe Bitcoin. Vi vet jo alle at det er sentralbankene Bitcoin skal erstatte. Så fienden der altså :wink:

Lurer på hvorfor de har brukt millioner på å utvikle dårlige kopier av bitcoin?

Først prøvde de RSCoin Fail
Så prøvde de CBD Coin Fail
Nå skal de prøve med Britcoin.

Jeg tipper det også blir fail.

1 Like

Må finne den aksjen som varer i 100 år først. Det er nok ikke den du tror.

3 Likes
5 Likes

Det mest konservative landet i verden, sammen med den mest konservative og maktsjuke eliten i verden som mener bitcoin kan bli verdiløst? :joy:

1 Like

Orkla

2 Likes

Lukter at vi smeller ned mot 42000 snart nå, hvis ikke noe spesielt skjer…

1 Like

Ja, det tror jeg og. Med mindre det kommer noen større news

Håper det snur der, men det vil tiden vise…

Ja, blir veldig spennende. Men syntes det skjer mer og mer som er positivt uten at det gir store utslag på kursen.

1 Like

Det har jo vært et par kræsj tidligere på denne tiden for Bitcoin… Samtidig som det er tapering-snakk fra FED, selv om det ikke skjer på én dag.

The U.S. central bank began tapering in November 2021 , scaling back total purchases by $15 billion a month, from $120 billion to $105 billion. The Fed decided to double the pace at which it tapers on Dec. 15. Rather than $15 billion, the Fed will reduce purchases by $30 billion every month.

Det kan gi litt psykologisk effekt allerede nå…

Omicron-spøkelset henger vel over en del investorer også.

Men jeg prøver å ikke henge meg for mye opp i nyheter, prøver å se mer teknisk på kursen. Ellers blir man fort blendet av noe man tror er viktig, så påvirker det ikke kursen likevell…

1 Like

Fed er selvsagt viktig. Ta på btc er jeg helt enig i, men nyheter om diverse viser også en større aksept verden over

Bitcoin kursen strever noe voldsomt om dagen. Det ligger og vaker mot total kapitulasjon. Risk/reward for å shorte vil jeg si er meget god nå.