Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Ser for meg kryptosommeren kommer til å bli eventful… Nå har Vår Herre også begynt å blande seg.

Bitcoin dominance har definitivt vist antydning til bunntegn

Likvideringer heller ikke superdramatiske

Dødskrysset skjer denne uka. Det har timet bunnen minst 3 ganger på rad.

Kjøpte Saylor noen av de kommunistisk pålagt solgte bitcoinene fra Kina? Snakk om bra timing…

2 Likes

Jeg kjøpte også bittelitt kommunist-BTC :sunglasses:

3 Likes

3 Likes

Bør man gå ut om man kjøpte på Greed? :sweat_smile: Har ikke btc, men de fleste følger vel etter.

Solgte😅

Hadde jeg visst det hadde jeg nok vært en rik mann…

Tidligere dødskryss har det jo stemt med. Men man vet jo ike om ting alltid stemmer og gjentar seg med historien. Hvis det gjør er det jo bra😅

Sub 30.000, da blir det spennende:

https://www.bybt.com/LiquidationData

Ser ikke sterk ut, kan fort droppe ned mot 24 000.

Jeg tror det er “trap”. :wink:

Utdyp gjerne

På mellomkort sikt (3-6 mnd) så ser det blytungt ut for Bitcoin, og Bitcoin drar stort sett med seg resten av krypto. Kina bannlyser mining, og neste steg nå er å stoppe banker og betalingsplattformer i å akseptere krypto. Stigende rente de neste årene er heller ikke positivt.

Nå kan vel S2F modellen kastes ut av vindu en gang for alle også.

Hva er det som evt. drar Bitcoin opp av søla nå? Hvis man leter hardt og lenge, hvor finner man “bull” caset i det her?

Tesla holder fortsatt en god del, en twitt fra dem at de har kjøpt mer vil sette oss tilbake på sporet f.eks.

Kina fud er bare kortsiktig støy og bra for desentraliseringen.

3 Likes

Ikke dumt tenkt. Håper deg ikke går helt i bunn… Solgte litt som skrevet lengre opp her, men kjøpte litt igjen. Veldig rotete av meg… Har bestemt meg for å holde nå og kjøpe mer istedet…

2 Likes

Daily close over 30.400$ nå så kan det hende at nettopp du kjøpte på bunn. :slight_smile:

1 Like

Er vel det samme mølet som er postet i mange år nå fra tid til annen

Er ganske nytt det som skjer nå.

1 Like