Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Er vel en sånn historisk parallell tanke:

2 Likes

Prisen faller sjelden under prisen av å mine 1 bitcoin:

2 Likes

Meh. Virker mer da som fallene blir mindre, som også grafen der viser.
Heller mer mot at $45k er på vei til å bli den nye bunnen, istedenfor for $30k.

Foreløpig er ikke 45k brutt som en higher low

1 Like

Vi får se, er spennende igjen nå :slight_smile:

Bitcoin kan prises til hva som helst. Det er ikke basert på noe annet et varm luft. Du kan like gjerne argumentere for en pris på 10k, som en pris på 100k, som en pris på 1k…

Resten er bestemt av makro og TA.

2 Likes

Merkelig hvordan du kan forklare dette så enkelt, mens overbetalte aksjemeglere snakker i en halvtime når de skal forklare hvordan prisingen av bitcoin foregår. Du e go!

2 Likes

Minner meg om en annen karakter som brukte å frekventere BTC tråden. Denne karakteren kom kun med negativitet og i likhet med CR, brukte han/ hun også å fortelle om shortposisjonene sine🤔

Nå ryker det som er av stop loss.

1 Like

Brudd!

Hva skjer da? Ned eller opp

FED minutes nå. Rock and Roll ! Trenger en skikkelig selloff /red candle for å bunne

Det må etablert brudd på golden pocket på weekly tror jeg før ny retning ned mot 30k utpekes.

Vi er fortsatt over.

Der får jeg 44163 på kraken.

Minner meg litt om sommeren da Btc var i akkumulasjons fasen. Dette her virker for meg det samme, så stresser ikke. Makroen derimot skremmer meg litt, men ikke mye.

1 Like

Dette var grunnen til at jeg sa stop loss ryker nå. Men dette er jo veldig kortsiktig. Golden pocket pleier å være en trygg rettesnor. Fibonacci har tegnet kursen i alle år :slight_smile:

Så lenge 61.8 holder så er jeg fortsatt i bull modus. Et brudd kan skje, men en daily close under så ser det dårlig ut.

1 Like

Jeg kjøper dippen

2 Likes

Åpenbart ikke særlig sterk

Men ingen særlig utslag på likvidering enda

Har en følelse på at det blir mye styggere når støvet har landet

1 Like

Skjønner ikke hvorfor folk må bli likvidert. Hva er greia med det liksom?

Fordi de har høy giring ?

Hvorfor det må skje, eller hvorfor folk føler de må sette seg selv i den situasjonen?