Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Grunnen til at jeg informerer om hvem denne brukeren er for at de som kjenner det forrige brukernavnet skal forstå hvem de har diskutert med.

Hvis noen kastes ut herfra, får de ikke flere sjanser. I dette tilfellet er det en bruker som har fått over 100 innlegg fjernet pga brudd på forumreglene før vi til slutt måtte utestenge han permanent.

Jeg tar gledelig i mot kritikk av Bitcoin (og alle andre investeringer her inne) og utestengingen har ingenting med dette å gjøre.

Jeg forstår at det kan oppleves annerledes når man ikke kjenner historikken til hver utestengelse, som jeg of moderatorene gjør.

Det er også grunnen til at jeg ikke deltar med så mange innlegg i mitt eget forum lenger, dessverre, da jeg ikke ønsker å fremstå partisk. Med Bitcoin klarte jeg ikke å dy meg siden jeg har brukt så mye tid på å forstå det :slightly_smiling_face:

10 Likes

Hvis du oppfører deg som en idiot på fest og blir kastet ut så kan du ikke bare sette på deg en løsbart, snike deg inn, fortsette og tro du får bli?

6 Likes

Skrevet av en 12 åring, hva er det resten ikke skjønner :grinning:

Takk for ryddig og god tilbakemelding. Til dere andre, beklager off topic.

3 Likes

Denne er da bare legendarisk… :sweat_smile:

Men kjøper alle disse BTC? Kryptoinvestorer jeg snakker med eier ikke mye BTC. Spesielt helt ferske kryptoinvestorer jeg snakker med så er Btc sjeldent med i porteføljen.

God omsetning på Bitcoin. Har aldri hørt om noen som synes det er vanskelig å få tak i mange.

1 Like

Det kommer til å endre seg når 100 000 bitcoins tas av børsene hver mnd. Binance tok nesten 50k bare de denne uka så mulig det blir mer i januar. Du kan det der med supply and demand?

1 Like

Ville ikke basert meg på hva vennene dine gjør :joy:

Nei jeg har realisert 2-siffret mill beløp bare på Fantom i 2021. Så det er vel mer de som spør meg :joy: :rofl: men jeg registrer at færre og færre har Bitcoin med i porteføljene sine.

15 Likes

Sattan!

Den kommentaren der får du en get out of jail freecard for ass.

Ler så jeg griner :smiley:

1 Like

Oh fy faen i helvete. Har du tjent så mye på fantom. Angrer som faen at jeg ikke satt meg inn i krypto i 2020.

2 Likes

Yup fantasisk år for Fantom ifjor, gikk vel 250x.

Selv om BTC når 100k eller 1.000.000 så er det vel maks 2-25x om sistnevte intreffer så er det en bra avkastning såklart men det vil nok ta noen år og sikkert maks 2-3x på noen gode år.

BTC er nok en sikker investering men den har vel gjort sine kvante sprang allerede. Vil tippe at det vil finnes flere Fantoms, Solana, osv. årene som kommer der man kan gjøre gode og bedre kjøp og avkastninger enn å bare å sitte og kjøpe BTC om man følger litt med.

Enig at de fleste som kommer til Krypto om dagen som jeg har hørt i de siste de er ikke på hugget etter BTC nei 🤷

1 Like

Hvis du @Buffet har god samvittighet til å anbefale alle mulige småkryptoer så vær så god. Jeg har over ti tusen prosent avkastning på å stort sett sitte stille i Bitcoin og Eth. Har ikke sovet dårlig en natt :kissing_heart:

Det er jo fantastisk og det er nok mange som har det, men tror nok det er bred enighet om at veksten og market dominance for BTC kommer til å avta fremover, så derfor mange leter etter nye “up-and-coming” prosjekter. Jeg tror ikke det er noe rett eller galt her, og din strategi har jeg veldig stor tro på, men de fleste jeg kjenner har nå mindre og mindre BTC og mer smallcaps/microcaps. Det er nok dog ikke uten gigantisk risiko, noe jeg tror de fleste vet, meg selv inkludert.
Når BTC snubler 10% så er mange smallcaps ned 50%.

Det positive med at institusjonelle investorer nå er inne i BTC er at volatiliteten kommer til å avta fremover, så mange kommer nok til å være mer komfortabel med å ha en stor andel av sin formue i BTC, så jeg er super bullish på BTC long-term, men FTM har vel gjort 8000% bare i år, og det er vi vel alle enig i at BTC ikke kommer til å gjøre i fremtiden, og mange leter etter det neste som kommer til å gjøre som FTM

Har sjeldent anbefalt noen å kjøpe noe som helst. Det eneste må være nær familie jeg anbefalte å hoppe på Fantom når den brøt over 5 cent.

Ellers er det mer diskusjon det går på. Jeg opprettet Cardano-tråden. Så det er bo bare å ta en titt på hva kursen lå på da og tiden etterpå. Ellers så var vi en liten klan som diskuterte Fantom i kryptovaluta-tråden og senere ble det opprettet en tråd (ikke av meg). Vil tro de som fulgte tråden er fornøyd.

Så du må nesten sitere/ vise screenshot for hva du mener med at jeg anbefaler “alle mulige småkryptoer”?

4 Likes

Nei det var ikke en anklage. Må ikke misforstå :grinning:. De små lokker pga prosentene. De store lokker pga kvalitet og markedsposisjon. Når 95% av de små går i null må du være heldig. Over tid. Ikke enkelt år. Ingen av de øverst på lista i 2021 lå på topp 10 i 2019. Og motsatt.

Jeg tror 2022 blir flight to safety. Selv om det selvsagt kommer noen bra nye prosjekter også i 2022.

1 Like

Hehe. Det tok litt av dette :joy:
Spørsmålet var egentlig bare om du mener at alle de nye kontoene på Coinbase er kjøpere av Btc :wink: Men vi legger den død!

2022 = Flight to safety tror jeg du har rett i.

Man må nok ikke regne med samme avkastning som i 2021, snarere tvert i mot. Så å være overlastet med diverse altcoins eller Btc for den saks skyld er nok neppe å anbefale.

2 Likes

Er nok mange som kjøper BTC bare for å kjøpe andre alts, samme med ETH.

Håper kapituleringen skjer raskt og nådeløst, en laang wick ned i undergrunnen så de store herrer får lastet opp, så vi kan fortsette bullmarkedet snart.

(Forresten er jeg dessverre en av dem med diverse alts, så og si ingen stables, lite ETH, minimalt med BTC.)

2 Likes

Bare kjør diskusjonen videre, mye kunnskap her. Men kanskje greit å ta over i den generelle kryptotråden :slight_smile:

1 Like