Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Bitcoin har vært nede å testet nedre trendlinjen i natt, som den gjorde i juli?

Ja, her er det mange som kommer til å bli kvitt arv og sparepenger fremover… også selskaper og institusjoner som ikke følger med i timen. Godt mulig det er nettopp store institusjoner som selger seg ned nå. Er jo typisk det, at det er småsparere som sitter igjen med svarteper.

Dere som har fine gevinster, hvor mye lengre nedover er dere villige til å sitte før dere kaster kortene?

ChrisRock er en tidligere bannet bruker (Cagey2) som nå er bannet på nytt…

9 Likes

Jeg er villig til å bli med ned til 1$. Hadde tidlig inngang i 2016, og med det hatt meget god gevinst.
Jeg er ikke i krypto for spekulasjon. Men fordi jeg oppriktig mener at det er et produkt som hjelper mange mennesker med å få tilgang til økonomiske tjenester, og enkelt kan flytte verdiene sine.
På grunn av dette tror jeg at verdien på kryptomarkedet vil fortsette å øke.
Jeg trader ikke krypto, men finner prosjekter jeg er villig til å eie med 3-5år horisont.
Derfor har disse nedgangene lite betydning for min del.
Jeg forstår at mange ikke liker volatiliteten i krypto, men har du eid en god kryptovaluta som BTC eller ETH i mer enn 12mnd. Bryr du deg nok lite om dette “krasjet”

4 Likes

Synes dette innlegget så ganske sobert ut. Hvorfor er vedkommende bannet?

2 Likes

Gjentatte brudd på forumreglene over lang tid. Flere spørsmål om moderering kan gjerne tas på privat melding til meg :slightly_smiling_face:

1 Like

Klimaproblematikken vil nok stikke kjepper i hjulene for utviklingen videre. Et nylig eksempel:

Dette er nok bare starten. Enten man er enige eller ei er folk flest opptatt av klima, og Bitcoin er lett å ofre.

Det tenkte jeg etter noen hintet om det tidligere :joy:

2 Likes

Fått spørsmål om hvor man enklest kan geare Bitcoin og andre krypto. Noen som vet?

Jeg bruker Binance, men vet at KuCoin og Bybit har brae løsninger for futures

1 Like

Anbefaler sterkt å være forsiktig med leverage inntil BTC har etablert en klar retning

1 Like

Takk for svar. Ikke aktuelt for meg, men fikk spørsmål om det. Får anbefale mikrobeløp om det er no way back for vedkommende😊

1 Like

Btc har kun klar retning i sekunder av gangen (ihvertfall for mitt utrente øye), derfor jeg ikke trader lenger :sweat_smile:

Ville anbefalt å holde det til 2x leverage om det er en mer long term posisjon akkurat nå. Om det er scalp eller swing trading er det selvsagt noe annet, men bare å ha veldig tighte TP/SL. Generelt ikke å anbefale om man ikke vet hva man driver med hehe. BTC ser svært usikker ut nå

2 Likes

Haha ja du har rett. Men nå er det mer volatilitet og uklarhet enn på lenge. Ett fall kan gå langt ned nå…

2 Likes

Nytt likvideringskart fra Kingfisher. Spennende.

1 Like

JP Morgan er nå ferdighandla

3 Likes

Coinbase, which had 73 million verified users as of the end of the third

Fordeler man 1 500 000 bitcoins på de (og andre børser) så skjønner man forskjellig. Interessen er stor og Bitcoin er ettertraktet. Vanskelig å få tak i mange.

1 Like

Leste meg litt opp på denne tråden og stoppet opp og undret veldig på denne posten.
Etter å ha lest gjennom tråden undres en på Hvorfor og hva vedkommende har gjort galt. Og hvorfor informere om dette i denne tråden. Med mindre det er slettet innlegg fra vedkommende i tråden her, så er det vel ingen av innleggene som strider mot forum reglementet, å ha sterke meninger må det være rom for.

Dette virket rart, spesielt ettersom dere kan tolkes å være på hver deres ytterpunkt hva gjelder trådens tema @pdx

Det ligger nok mer bak, men måten ting har blitt gjort på i dette tilfellet kan være noe å se på.

2 Likes

Savner han jeg :joy: