Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Da hadde jeg sendt skjermbilde av grafen min og de ti tusen prosentene mine som jeg har fått på 5 år ved å følge mitt eget råd :wink:

2 Likes

Se denne og få ett annet perspektiv på ting og hvordan alle ser det i dagens samfunn. Jeg finner det meget interessant iallefall og verdt minuttene

1 Like

Aldri før har middelklassen vært så fattig som nå. Før kunne man ha kun en inntekt for å overleve, nå trengs minst to hvis man ønsker leilighet, bil, barn osv. At alle i verden skal ha samme levestandard som oss er heller ikke mulig. Vi har limited med ressurser tro det eller ei. Systemet vi har nå er med på å ødelegge kloden og berike de som ikke kommer til å være her om 30 år. Eller så drar de til en annen planet sammen med Elon Musk.

2 Likes

Minus 10% om dagen er ikke godt for magen

3 Likes

Nytt intervju i dag.

Jeg ser av Firi verveinntekten at nå kjøpes det mye Krypto :stuck_out_tongue:

5 Likes

KJØP KJØP KJØP…… Bare ta i betraktning at mye avhenger av fed og nasdaq til uken. Det kan fort bli sell the rumours buy the news og sterk bounce etter klarhet fra fed, men er det bad news så ryker nok 30k. Greit å ha penger klart, men ikke dumt med litt is i magen.

DCA er tingen nå

2 Likes

:rofl::rofl::rofl: Han tenker lysår frem i tid. VM i long term, så han slipper sikkert unna å flippe burgers

1 Like

Det artige er jo at han har jobbet der :joy:

4 Likes

Nå handler det om å få fatt i mest mulig rimeligst mulig før neste runde. Håper du tar litt bitcoin snart holmes :wink:

Edit: som den luringen du er har du antakeligvis litt allerede :face_with_monocle:

1 Like

Har ingen planer om det

USDT er mega bullish, så høy sannsynlighet for BTC 29k denne uken. Bare vær forsiktig å ikke bli lurt av en fake pump

Verdt å sjekke han her. Han er rå på TA. Har spådd veldig mye rett: https://youtu.be/aw-ZDWQ3Ge0

Nå har btc korrigert kraftig på hva? Alle har visst at rentene skulle opp, men så korrigerer vi kraftig først nå xd. Dette begynner å bli latterlig.

Sjekk video forrige post om du er interessert. TA er helt elendig, BTC har steget masse i 2020 og 2021, og denne korreksjonene er ikke noe større enn historiske korreksjoner.

Det er fortsatt veldig sannsynlig at vi bryter 30k, og en liten sannsynlighet for at 20k også ryker.
Redningen blir om macro blir litt bedre etter fed møtet Onsdag. De fleste sitter på gjerdet å venter til da. Eventuelle småe pumps i dag og i morgen er folk som er optimistiske og prøver å fange en bunn. En seriøs rekyl evt. videre fall må nok vente til Onsdag… Hele greia er macro nå, og alle vet at BTC fort kan korrigere 80%

3 Likes

Det er noe galt med Bitcoin chartet…

Hvordan går det med Stock2Flow-modellen?

1 Like

Helt greit BTC / USD Main trend. Triangle Secondary trend reversal zone. for BITFINEX:BTCUSD by SpartaBTC — TradingView

1 Like

https://stats.buybitcoinworldwide.com/stock-to-flow/

Hvordan I helvete er bitcoin pluss for dagen! Pass på folkens, fed skal sette opp renten med 0,25 %. Selg for guys skyld, det er over.