Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Jeg anbefaler at du ser videoen. Alessio er veldig flink, akkurat som en skolelærer.
Han tror vi er ikke langt unna bunnen.

2 Likes

Takk! Da skal jeg se den :slight_smile:

Ser fortsatt svak ut denne. får se om den går rett ned til motstandsnivå :chart_with_downwards_trend:

Ser en på weekly så kan den se sterkere ut om uken avsluttes over 34 000, selv om den per nå ser veldig bearish sett ut fra mine øyne.

Det er litt funny, han som i det legendariske klippet fremstår som en monsterdouche har jo blitt en av de mest sympatiske og pedagogiske typene på youtube

1 Like

Zoom ut vi skal langt ned

1 Like

Hvor langt? hvor lang tid?
Det tar tid å gå nedover også, skal nokk opp en gang heller 2 først også :wink:

Jada, kommer an på hvor god man er til å trade de små bølgene. Garantert mye opp og ned men 10-20k er i sikte slik jeg leser chart nå.

2 Likes

Er enig med deg. Kan faktisk se den helt tilbake til $12k som samsvarer med tidligere topp, fib. nivå, og like stor korreksjon som sist (fra $20k til 3k eller hva det var). Det vil selvfølgelig ta lang tid hvis den skal dit. Ellers er 20-25k også interessant.

Mm, hvis man ikke tar stilling til 10k-15k, så handler man helt i blinde.

Den letteste måten å skremme retail er gjennom helgene, lite volum og såkalte scam bevegelser.

Jeg ser BTC maks gå ned til 28800$ med en rekyl opp, der vi fortsetter OPP på mandag.

1 Like

Ser mer og mer ferdigristet ut

bybt_chart.jpg (4)

2 Likes

De negative skriveriene er nå nesten like fremtredende som de positive var i mars. Det taler ganske godt for en oppgangsperiode om litt.

2 Likes

Var nok av de som skrev bitcoin skulle til 1000 i mars i fjor :slight_smile:

1 Like

Egentlig litt betryggende at du sier det, Savepig. :sweat_smile:

Hvis BTC når feks 20k, eller til og med lavere, hvor lang tid tenker dere før vi er tilbake til toppen?

Tipper vi aldri får se ny ATH

1 Like

Aldri si aldri :slight_smile: halving blir det igjen om noen år

1 Like

Som den evige optimist jeg er, eller var i hvert fall, tenker jeg vi ser 1 mill dollar.

2 Likes
1 Like

opp å teste trendlinje for 20’ende gang