Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Jeg begynner å få antydning til grå hår, men det er fremdeles rikelig av sorten, varmer godt, var hos frisøren før helga, de ble kaldt😅
Når skjegget får gro litt så er andelen grått mye tettere der…

Månedschartet i bitcoin nyter godt av at den dipper ned litt på søndagskvelden, ved at det senker oddsen for at vi closer høyere etter februar

Ellers ikke så mye uttelling fra eloncandelet.

29-30 k et vanvittig viktig nå, med et veldig betydelig gap under seg.

2 Likes

En sånn lang veke på toppen er vel negativt?

Ja chartet ble veldig rart og stretched av det vanvittige bullrunnet.

Weekly:

På tide med en korreksjon tenker jeg - men hvem vet.

Nå har den jo korrigert det forventede 30% droppet fra ATH, men ATH gikk jo så høyt at det ikke monner enormt.

Jeg har en ide om innenfor en hypotese at vi fremdeles er i et bullmarked som kommer til å vare godt utover året, så er det en touch på 20 weekly ema som vil være en god kjøpsanledning. Men det er jo ikke godt å si om det skjer i februar eller i april.

1 Like

Enig - hvorfor bruker du 20 og ikke 21 EMA forresten? For å være litt i forkant?

Mest en vane jeg har lagt meg til å bruke 20/100 krysset på ema, ingen stor betraktning bak det må jeg innrømme.

1 Like

Tror det er lurt, så er du litt i forkant av dem som bruker 21 som er det vanligere (tror jeg); men kan jo også føre til feilvurderinger.

Tok like greit gevinst nå. Ser ut som Gutta i Ripple har gjort seg klare for å selge.

1 Like

Dingding, bitcoin tester triangelet jeg har igjen

Trengs mer volum seff.

1 Like

@VargVemund, klart, hvis en touch av 50 SMA på Daily var alt som trengtes, så er jo det så bullish at det nesten er flaut. Må bare vente og se.

1 Like

Hvilken plattform er det best å handler bitcoin ?

Edit : er kanskje miraiex som det her reklameres for :thinking:

Miraiex må man overføre til kontoen, mer eller mindre dem har endret det.
Men jeg bruker Coinbase og coinbase Pro.

Med coinbase kan du bruke Visa/master på å handle, så kan man overføre til coinbase pro etter det.

2 Likes

Tok én dag å overføre til miraiex her om dagen, coinbase har jeg også god erfaring med :slightly_smiling_face:

1 Like

synes Miraiex kunne ordnet et system hvor man kan overføre fra Vipps, siden man kan allerede bruke vipps for å logge seg inn.

1 Like

Det hadde vært smooth. De leser aktivt denne tråden, så kanskje det kommer :slightly_smiling_face:

1 Like

ja, får håpe det. Tror nok det hadde gjort det enklere å velge dem isteden for en annen exchange.
Mer brukervennlig for befolkningen,

Ryktene sier at det er Vipps som holder tilbake ikke Mirai.

1 Like