Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

1 Like

På bitfinex viser chartet at BTC har brutt fallende trend fra starten av januar og frem til i dag på solid volum.

Mulig vi skal opp å teste taket rundt 11500 - 12 000 i tiden som kommer fremover. Dette inntreffer med høy sansynlighet om vi bryter 8900 på kort sikt. Da har vi en OHS fra 01.02 til i dag.

3 Likes

Det sloss mellom bulls or bears nå, bulls ser ut til å vinne. BullsBle slått litt tilbake i 2. runde men gir seg ikke. :popcorn: Runde 3 går til Bulls, Bears begynner å merke kjøret. Bears slår kraftig tilbake i 4. runde og ser ut til å kunne snu kampen.
Bulls er veldig svak nå, kampen ser ut til å nærme seg slutten. Og der slo Bears knock-out på Bulls. Better luck next time :stuck_out_tongue:

1 Like

Den sliter med å komme over 8900 altså!

over nå

Fader, nå er bullsa tilbake. Får jo ikke sove!

2 Likes

Ye-haa!

Kjedelig bli avvist på 9000. Men kommer nok flere forsøk tenker jeg. Korearne står opp nå.

Og jeg tar kvelden :slight_smile: Ser ikke ut til å bli et brudd opp, i hvert fall ikke for i natt.

Men vi er vertfall solid oppe å over endel viktige nivåer. Tenker på moving average osv, EMA også. (er ikke god på TA). Er fornøyd så lenge vi holder oss stabilt å vokser sakte jeg da, ønsker ikke at vi skal gå for høyt å gå oss på en smell igjen.

Slenger meg på bare med noen lakser for å se an temperaturen de neste dager. Har ikke lekt mye med crypto så jeg starter forsiktig. :slight_smile:

Har fått meg konto på Coinbase; men har planer om å gå over til GDAX når jeg begynner å bli komfortabel med alt dette styret med wallets og stuff…! :stuck_out_tongue:

1 Like

Gdax er omtrent like enkelt som Coinbase. Så test ut mindre summer med engang å lær deg hvordan det fungerer. Kjøp å selg med småpenger, ingen fees på limit orders så det er ikke noe problem.

Ja, jeg leste dette. Jeg skal hive meg over når jeg får anledning. Just nu har jeg ikke passet mitt i nærheten; så jeg får registrere meg der når jeg kommer hjem fra jobb igjen.
Men takk for tips uansett :slight_smile:

Har du bruker på Coinbase så har du bruker på Gdax? Du bruker samme innlogging…

Yes, stemmer det :slight_smile:
Men jeg trengte å registrere pass eller et foretak i tillegg til IDkortet jeg registrerte meg på Coinbase med. Hadde ikke passet med meg, selvfølgelig :unamused:

Økte shorten min i går. Good times :slight_smile:

Gdax og Coinbase er de samme tilbyderne. Bare at de gjør minst mulig for å informere noobsene om at de blir flådd ved handel på Coinbase, når det er 3 klikk og så får du bedre kurs og lavere gebyrer…

Dette har vært omtalt maange ganger i disse krypto-trådene.

2 Likes
4 Likes

Er 100% i pluss på longposisjonen min (snitt 4300), så jeg sitter stille til jul. Uansett. Går ned med skipet :wink:

1 Like

2 Likes