Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Dude… om du ser litt lengre opp i tråden.

Bitmex

Over 7200 ! yeah!

1 Like

5 Likes

Venter på en (liten) overføring til Bitmex, så kom en dump mens jeg venta.
10:47] REKT: Liquidated long on XBTUSD: sell 467300 @ 7140.5 REKTosaurus :slot_machine: :moneybag: :fire: - OUCH!

God dag for deg nå @cagey2?

Hadde solgt halve portfolioen av bitcoins på 7500, og hadde tenkt til å shorte rett etter forken som ikke ble noe av. Traff bra på shorten nå, desverre satt jeg buy stop litt for nære så jeg solgte alle kontraktene på 6930

4 Likes

Deg antar jeg?? Kjipt… !

Nei, hadde tenkt å sette short senere i dag, men denne dumpen kom før jeg ventet! :persevere:

2 Likes

Holder du BTC pdd?

Nei er ikke inne med slike summer heldigvis! Satte en long på 7015, trodde 7000 skulle holde men ble rekta mens jeg hadde lunsj hehe.

Din gale gambler! :fearful:

150k med 25x er rimelig friskt… men grattis med gevinsten!

Hehe startet på mye mindre men ble nesten likvidert så måtte adde på flere ganger, men til slutt satt den :wink: Bounce nå så kanskje ikke noe å grine av at stoppen solgte på 6930

Ja, det er slik en får hele beholdningen sin wipet… men godt det gikk bra denne gangen da.

Ja det gikk utrolig fort, blir nok å jekke ned leverage og kontrakter fra nå av.

1 Like

Hva sier dere Bitcoin-gutta? Er dette et bra tidspunkt å kjøpe på eller skal den videre ned? Å hvorfor faller den?

http://tiderpenger.blogg.no/a_1510269514_peter_sammenligner_2017_med_rett_fr_90tallskrise.html

beklager, men det er ikke noe nytt at bitcoin faller / får en korreksjon. Det er heller ikke noe nytt at prisen er meget volatil. Om btc faller fra 7k til 5k betyr ikke det at partyet er over; selv om det er pent mulig. Samtidig blir jeg ikke overrasket om bitcoin skal over 10k innen 1 år.

Hvorfor faller den?

Altså forken b2x ble avlyst noe som ga et stort rally evt. en short squeeze. før den kort tid etterpå falt mer enn den hadde steget. Det eneste som er sikkert er at bitcoin er VOLATILT, dette gir igjen et stort utfallsrom aka store mulighet om man skal spekulere.

Hva tenker dere om spekulasjonene om at Bitcoin cash kommer til å ta Bitcoin classic sin posisjon?
Har selv kun BTC og et slikt eventuelt scenario bekymrer meg litt…

Alt jeg vet er at Bitcoins og alle varianter er MASSIVT overpriset, og at de på et eller annet tidspunkt vil priskollapse fullstendig!

Da er det kjipt å sitte for tungt inne…

1 Like

For meg er det kun ønsketenking…

Det er alltid et bra tidspunkt å kjøpe, men ikke for alle penga på en gang. Litt og litt - fondsmentalitet er smart :wink:

Handler nok ikke for alle penga i bitcoin. Men takk for svar folkens.

Lest litt rundt og tror at jeg sikter meg inn på rundt 6000 dollar med en liten post. Når vi ikke det så avventer jeg. :slight_smile: