Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoinsnorway.com: Hacking (?) og tvangssalg

Hirr, er det bare jeg som tenker at han advokaten ligner den mest sleske ambulance chaseren du kan tenke deg?

2 Likes

Egentlig samme artikkel fra ny avis.

Håper det blir politisak. Et behov for at man finner ut hva som har skjedd.

2 Likes

ja er en del ting her som skurrer så greit å få ting avklart . Selv om det ikke er sikkert han har gjort noe ulovlig så ser det uansett ikke bra ut med den infoen han har kommet med.

1 Like
1 Like

Mer om samme sak.

Skulle bare mangle…

Jeg har fra begynnelsen ment at dette er en svindel fra Bitcoin norge sin side, alt jeg har lest i avisene har bare bekreftet dette.

3 Likes

Fikk en epost fra bitcoinsnorway om frist på et par dager for å registrere kontonummer på sidene deres. Uten hell prøvde jeg å logge inn fra Chrome, Safari og Brave. Hadde nettopp lastet ned tofaktor. Løsningen var å lage ny tofaktor (altså ta bilde av QR-koden igjen fra auth-appen).

Jeg gjorde det bare for å hjelpe en jeg kjenner som ikke klarer å komme seg inn - jeg har selv mistet minimalt ved svindelen, bortsett fra den løpende svindel som er gjort fra dette firmaet også under drift.

1 Like

Legger forresten merke til at layout er endret. Ingen spor etter transaksjoner gjort. Ingen spor etter at det har vært krypto på konto. Kun en tom NOK-konto. Jeg hadde lite stående, men noen kroner skulle det vært…

7 Likes
1 Like

Ouch

3 Likes

En er siktet i saken. Økokrim har ikke gått ut med hvem som er siktet. :thinking: hvor mange ansattte var det i Bitcoins Norge sa du?

2 Likes

Er vel eneste måten kundene kan få en endelig avklaring på hva som egentlig skjedde.
Er vel egentlig eneste måten Torjussen kan bli dømt eller renvasket på også.
Så får man jo se hva resultatet blir.

5 Likes

Og der var han bekreftet siktet.

3 Likes

shady

2 Likes
3 Likes
2 Likes
2 Likes