men da har de kjørt en reklame der de bevist har villedet sluttkunden. det er svært kritikkverdig…
En ting er tapet som ett resultat av hackingen. En annen sak er hva som skjer med pengene mellom 1 mai og d.d Dette beløpet må jo være mye høyere enn de 4,5 mill
Jeg tror ikke de har vist bedre selv. De har vel aldri sagt at innskuddene er dekket av forsikringen?
De har vel bare sagt at de har cyberforsikring hos IF.
Gjorde tittelen på tråden litt mer deskriptiv
Hvis det er tilfellet, så hadde de ved hackingtidspunktet bare bitcoins til ca 9 millioner.
Litt spesielt at han har mistet tilgangen til sidene sine
Hva er det han prøver å si her? At han når som helst kunne avvikle plattformen og stikke av med gevinsten hvis bitcoin gikk opp i verdi? I så fall tror jeg han kommer til å gå på en smell.
Det var slik jeg også leste det.
Vi er kun ansvarlig for kundens originale innskudd"" lol
Med tanke på at fyren er Daglig leder, styreleder, hele styret og eneste ansatte i selskapet… Så blir jeg overrasket om det ikke kommer et søksmål mot han.
Altså, hvis de hadde bitcoins for ca 9mnok når de ble hacket, så er det som har skjedd “greit” nok, men hvordan faaaaen vet man om en uregulert aktør slik som dette har blitt hacket, eller om han bare har flyttet pengene ut av landet og lever livets glade dager?
Ganske klønete utført og håndtert av ham isåfall. (nå var ikke personkarakteristikk lov her visstnok) men jeg tenker nå mitt om antallet celler i topplokket under en blå hardhat på et ikke nærmere angitt kålhue
Fra: Bitcoins Norge AS
Oppdatering til våre kunder
Vi starter i dag med å gjennomgå hver enkelt kundes konto, for deretter å starte utbetalingene neste uke.
Vi arbeider nå med å kvalitetssikre den informasjonen vi får fra Alpha Point og jobber så raskt vi kan.
Mediene fortsetter å henvende seg til oss med spekulasjoner knyttet til sikkerhetssvikten hos Alpha Point. Vi ønsker ikke å bidra til den typen spekulasjoner, men forholder oss til den informasjonen vi har fått fra Alpha Point.
Alle kunder må fylle ut skjema innen 14.7.2019.
Med hilsen Ole Andre Torjussen
Bitcoins Norge AS
Med vennlig hilsen
Bitcoins Norge AS
Så hvordan ender Sagaen om Ole-Andre og BitcoinsNorway. Stem under!
-
- Ole-Andre Torjussen slipper unna og ler hele veien til banken i sveits
-
- Ole-Andre Torjussen blir raidet av Politiet/Økokrim og må tilbringe opptil flere netter i varetekt
-
- Ole-Andre Torjussen blir saksøkt personlig for pengene som mangler
0 stemmegivere
Ole André Torjussen grilles av Hegnar på Hegnar TV i 2017.
Synes det er bra DN kjører bilde med smekken åpen.