Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoinsnorway.com: Hacking (?) og tvangssalg

Gjennomgang av terms of service fra DN var ganske komisk.

2 Likes

Rart med det, men jeg har ett inntrykk av at internet-penger/valutaer og Øst europeiske land på en eller annen måte alltid henger sammen.

2 Likes

Mye av utviklingen skjer der. Ethereum stammer jo fra øst europa.

Mye smarte mattehoder der borte.

Det kan se ut som Bitcoins Norge forbeholder seg retten til å bruke kundenes midler til egenhandel til fordel for selskapet. Én linje i «Terms of Service»-punktet om innskudd og uttak er formulert slik: «BTCN may manage deposited Digital Currencies to proprietary trade.»

Så det kan være hull i ryktene om at likvideringen av kundenes assets skyldes egenhandel…

2 Likes

For min del er slike land neste utelukkende forbundet med forretninger man bør holde seg unna.

Det viser vel egentlig hvor lite peiling du har :wink:

Men som alle land finnes det grums også der.

1 Like

Eh, dette kan umulig være innenfor retningslinjene til Pressens Faglige Utvalg, når de informerer om huspant… det har jo ingenting med saken å gjøre :sweat_smile:

Men men avisen lever av klikk og på sett å vis at jeg deler saken!

Stusser litt over at de ikke har datert vilkårene på bitcoinsnorway.no (noe som gir rom for triksing)

Om mannen bak siden er uskyldig synes jeg synd på han! Har er tross alt utsatt for ett stort press de færreste hadde taklet spesielt bra!

2 Likes

HAHA, shit den der er litt drøy.

Først besøker de det kontoret han leier hos regus, så drar de til eiendommen han eier hvor han sansynligvis egentlig har kontor.

Så drar de å tar bilder av det nye huset hans ;:stuck_out_tongue:

1 Like

Såså, han har vært ganske frempå den gutten der. Så mye seg selv å takke, uansett årsak. Fronta seg selv med høy hardhat og pelslue føring med annonser i de fleste norske nettbaserte finansmedia. Gjetter på at det var i 2016 eller 17. (og tenkte allerede da at her er det best å holde seg unna denne karen)

2 Likes

Har han gått høyt ut? JA.
Har han gjort feil? Sannsynligvis

Panten skal tinglyses og er således offentlig informasjon, men er ikke innafor at de drar det inn i denne saken; det er i hvert fall min personlig mening. Samtidig er det for tidlig å konkludere med noe! Jeg synes på sett og vis man skal la tvilen skal komme han tilgode.

Er han uskyldig tror jeg ikke han befinner seg i en spesielt enkel situasjon. :sweat_smile:

Det er nok av folk der ute som kritiserer han etter den siste tids oppslag i mediene, med rette. Prøver bare å nøytralisere det litt :slight_smile:

3 Likes

Hæ? Hvordan stammer Ethereum fra øst-europa?

Ser han er russisk, trodde han var Ukraina området.

Så nesten rett.

1 Like

Bodd i Canada siden var liten da

5 Likes

«BTCN may manage deposited Digital Currencies to proprietary trade.»

Har han prop-tradet med pengene og gått på en smell?

Edit: isåfall, hva er hans brukernavn her på tekinvestor? Har han blåst alle pengene på Funcom?
:cowboy_hat_face:

Kjeltringer har øyner som sitter nærme hverandre. Fra FBI-håndbok. Just saying.

2 Likes

Noen som kan sende meg en link til den gruppen? Jeg blir gjerne med på et gruppesøksmål.

Jeg ville bare kontaktet han advokaten direkte og spurt om det er han som representerer gruppesøksmålet og om du kan være med.

Skal se om jeg kjenner noen som er med i gruppen.

Hvem tør plassere sine sparepenger på naboens konto? Jeg antar veldig få. Hvorfor plassere folk sine sparepenger hos ukjente folk som myndighetene har lite kontroll over dem og når banker og forsikringsselskaper lurer sine kunder?

05.07.2019
Kryptovalutabørs (Bitsane) forsvundet - 246.000 kunder har mistet alt.

Det sies at hver kunde har tapt ca. 33000 Dansk kroner, totalt blir ca. 10 mrd NOK som har forsvunnet.