Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Abcd
Det får være opp til Ukraina om de vil gi vekk landet sitt til overgriperne fra Russland eller kjempe videre for friheten.
Om de ønsker å kjempe mener jeg vi i Europa skal stille oss solidarisk ved deres side. Om det så koster oss halve oljefondet og 16 grader i stuen så skal vi stå an av.
Kommentaren var angående videoen som ble postet over her av Olafalo. Virker ikke som folk har sett den…
Det finnes andre land i Europa som ikke har energiressurser eller Oljefond som Norge.
Hva skjer i Tyskland hvis Russland struper gasstilførselen til vinteren??
Da må de importere fra US og MENA.
Eller som det skrives under, få sving på fyrbøteren på kullkraftverket og ingeniørene på atomkraftverkene.
Da får de fyre opp de forbanna kraftverka sine. Eller stjele strømmen fra oss
Du burde satt punktum etter «fred» og droppet resten av setningen. Da hadde jeg vært 100% enig.
Altså : «Skulle man heller prøve å fokusere på fred?»
JA, god ide!
Fred får vi ved å sørge for at ukrainerne lager kjøttdeig av russerne og at Putin, Lavrov og de andre gærningene blir hengt.
God bedring.
Forøvrig
Jeg kunne godt ha satt punktum der… Men, det er ikke jeg som lager motsanksjonene som Russland med sannsynlighet vil finne på til vinteren!
Jeg skjønner ikke hva Brzezinsky`s uttallelser for mange år siden har med Putins massedrap i Ukraina å gjøre.
Kunne ikke da like gjerne USA vært unnskyldt pga Stalin?
Dessuten er dette i feil tråd