Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Hehe, det nivået røk rimelig kjapt :crazy_face:

3 Likes

@Nocturne Hva tror du om bear Equinor?

Mye bearish tegn i Equinor chartet men jeg ville vært forsiktig med å shorte enkeltaksjer med mindre man kjenner aksjen og selskapet godt. For meg er det enklere med indeks så slipper jeg å følge for mye med på newsflow fra selskaper. Men chartet til EQ ser ikke videre spenstig ut:

• Bearish divergens i RSI
  • Brudd på bearflag (men ingen volumbekreftelse)
  • MACD i ferd med å krysse bearish
3 Likes

Takk hva med bear olje generelt?

Ser også at det er flere minutter mellom hver gang sertifikatet omsettes, det er nok til at jeg holder meg unna

1 Like

God morgen, sitter med 70% cash og har hatt noen kjedelige måneder på børs da jeg avventer hele shiten. satt en yolo short som jeg tenkte jeg bare skulle hodle og den har vært grået ut i flere dager nå.

1. Er jeg stoppet ut?
  2. Vil dette papiret komme tilbake på Nordnet så jeg får solgt ila Mai?

Sover fint med bear eqnr x3 for tida her.

Ser ikke hva som har blitt forandret til det positive for det selskapet siden bunnen under 100kr for en drøy måned siden. Tvert imot ser alt ut til å bli mye verre og mye mer langvarig enn de fleste har forestilt seg på forhånd.

Tyngdekrafta kommer til å slå inn igjen når småsparerne og Saudi er ferdig med å holde den oppe, mens oljeprisen stuper og det meste annet drar i motsatt retning.

4 Likes

Ser ut som den ble knocked out. Sett sånn ut på mine bjørner som døde tidligere her.

2 Likes

Hva mener dere her? Har dere da ikke tilgang til pengene deres mer?

Knocked out betyr at kontrakten er avviklet. Finito. Kaputt. Niks. Nada. Njet. Forget it.

På bearx15 blir produktet knocket ved 7% stigning i underliggende fra inngangen

1 Like

Det kan ikke skje med xact bear eller nordnet bear Equinor ?

Skjønner ikke at olja er ned over 20%, mens Equinor kun er minus 3,5.

Er det stor tro på at dette kun er en midlertidig dipp ?

Tipper det. Enten det eller så er SA på kjøpet igjen.

1 Like

Høres fornuftig ut.

Kjenner ikke til xact, men tipper det er likt på den også. Gearingen gjør at knockout skjer ved mindre bevegelser. BEAR EQNR X3 Vil bli knocket ut hvis Equinor aksjen stiger med ca. 33%. Altså, veldig liten sjanse, men pga rebalansering er slike produkter vanskelige å tjene på hvis det er en stor bevegelse feil vei.

1 Like

Ville holdt meg langt unna Equinor nå, neste rapport blir ett blodbad…

2 Likes

Langt unna? Vi snakker jo bear her

1 Like

Du mener stiger med 33%?

Lang usoil på -37 dollar hadde vært lurt :joy: Kunne blitt “uendelig” rik

1 Like