Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Er det denne tickeren BEARSP500x10 følger?

1 Like

Dagens store spørsmål nå som vi nærmer oss slutten av dagen for den Norske børsen.
Holde BEAR til i morgen eller selge ved close?

Jeg holdt fra i går til i dag og angrer ikke foreløpig, men har dessverre ikke fått lest så mye nyheter o.l. i dag.

1 Like

Synes den er vanskelig å bedømme selv. Mange gode argumenter for å fortsatt holde, men vil selge fordi jeg tror det kan gå litt opp igjen i morgen.

Trenden er at dette vil fortsette nedover spesielt torsdag og fredag, ingen vil sitte med aksjer over helgen. Om jeg skal selge bear, så selger jeg i dag og kjøper i morgen. Men det er høyst spekulativt, bear er et produkt uten stort fotfeste blant folk flest. Dette kan snu og når interessen øker for bear produktet øker vil prisen også gå opp.

Merker at mens jeg skriver blir jeg usikker, men still deg selv spørsmålet. Hvor mange vil kjøpe med slik usikkerhet og mulighet for videre fall?

2 Likes

Takk, endte med å selge. :slight_smile: Ny dag ny mulighet i morgen. God profitt på to dager!
Tror fortsatt på stadig nedgang, så skal lese meg opp en del i kveld og blir nok inn igjen i morgen.
Viktig og ikke bli for greedy også.

1 Like

Trump har møte nå 16:45 og ECB har møte i morgen sånn i 2 tida. Kan påvirke mye

1 Like

Solgte meg ut av dax x10 rett før stengetid.
Kjøper meg evt inn igjen i morgen, da mye kan skje over natta

2 Likes

Solgte også bear obx i dag. Var litt kjapp og solgte i morres. Sitter fortsatt med bear sp500

Ser vi 600-tallet i morgen?

• Jepp
  • Næhei

0 stemmegivere

Sitter med Bear SP500 og Bear Mowi
Flott utvikling på begge mot slutten. Valgte å sitte over.
Sushi-laks blir en soleklar taper framover.

2 Likes

Salma-laks som er by far den mest populære til sushi-bruk er ikke Mowi sitt produkt

1 Like

Sikkert

Men all laks vil falle.
Stenger vel ned fiskemarkeder i Tyskland og Frankerike any day.

Tror det blir en liten rally i morgen fra ECB og Trump, men setter an til en fin short på fredag, til ny black monday :slight_smile:

Du må sette Short/Bear når disse idiotrallyene pågår. Beste inngangen.
Dagen etter kan det være for sent.

1 Like

Er det dette intervallet du sikter til?

1 Like

Pandemipanikk i USA, for så vidt over hele verden.
Folket ute av arbeid
lav oljepris
Redd dette er begynnelsen.

3 Likes

Venter et mye større fall, men er usikker om det kommer en bounce før ?

1 Like

Er det noen her som har gode alternative ETF for å shorte Nasdaq, S&P 500 eller Dow? sliter med å finne noen jeg synes er spot on. Tenker ikke på ETF/ETN utstedt av Nordnet eller DNB.
Sitter selv over i OBX BEAR, når jeg ser på markedene i US, tenker jeg dette er riktig.

ser, den.Tenker at det mulig , men liten mulighet.Vil tro flere dager på rad med nedgang er mer sannsynlig.Når ikke krisepakker engang drar børsen opp er det alvorlig dårlig likviditet og tro på markedene.Er nå min tanke, men kjenner jo ikke hele markedsdynamikken og fremtiden=)
Long bear.OBX , pos fra 840

Ja, ser større sannsyn i det. Tror vi får et lite rykk opp i morgen fra ECB, og da setter jeg en ny DAX bear, siden EU ser ut til å virkelig sitte i det nå. Akkurat nå i skrivende stund ser SPX ut til å konsolidere seg på 2750 ca, så morgendagen kan også by på en bounce ved open, for så å stige ut dagen i forventninger fra ECB, for deretter å gjøre svalestup etter ECB sitt møte. Tror det blir sell on news uansett hva, ser helt ærlig ikke hva ECB kan gjøre som FED ikke får til.

1 Like

Jeg har 1.2 mill eksponert i Bear x10 over natta. Pandemic money i morgen. +2300 smittet i Italia. +196 italian deaths. :slightly_frowning_face::bear::bear::bear::bear:

3 Likes