Tvilsomt dette vil faktisk ha noe som helst effekt på markedene med QE nå.
På Ose? Du er glad i risk
Der kom SPX bouncen opp igjen! Spørs om DAX følger etter, med sucker’s rally før ECB møtet. Setter ny saftig bear på spiken.
10% av porteføljen? Grei size for et bet det.
Noen som har noen erfaring med DAX Futures?
Er denne fra investing.com til å stole på?
Overnatter med min kjære DAXBearX18 fra da DAX stod i +0,80% tidligere i dag. Spent på hvordan den utvikler seg i morgen tidlig. Ifølge linken under ligger det an til fall på ca. 5%, men synes det høres voldsomt ut. Noen som har tanker?
Ja, bruker som regel investing som ref.
5% siden close i dag hørtes voldsomt mye ut.
Den rette gule linjen er DAX closing value mens candles er DAX fut.
Edit: Verdt å merke seg at prosentverdien på høyre tar utgangspunkt i venstre side av grafen som nullpunkt.
Ja, ser det nå. Ligger an til 10.300, altså i ca 1% nedgang. Mer logisk. Blir en spennende dag i morgen.
Holder du denne enda? I så fall gratulerer!
Jeg kvittet meg med siste rest på -8%. Nå ligger jeg bare å småtrader. Tar inn noen 10 000 her og der. Usikker på om tør å ha over natta eksponering nå. Vi er mye ned.
Satt ny SPX Bear. Store sjanser for at Trump har viruset, og han møtte en del amerikanske CEOs. Blir noen prosent til ned dersom dette blir bekreftet de neste dagene.
Noen formening om hvor vil skal på OSE ? Ser ikke muligheter selv for oppgang nærmeste dager og holder pos.Bear OSE
Ser ut som noen støtter fra ca 655 og ned til 620-området.
Etter det ser jeg på 520-nivå…
I utgangspunktet skal det komme en liten bounce her, men det kommer an på om det skjer noe drastisk som at bankene begynner å slite med likviditeten eller det kommer en stor konkurs. Det kan komme ganske store bevegelser motsatt vei når det først kommer og da er det farlig å sitte med høy gearede derivater.
Tanker på å holde bear over helga? Kan ikke se for meg noe særlig gode nyheter for norge i løpet av 2-3 dager akkurat
feiga ut på SPX mot slutten og solgte like over 2500 Faen altså, skulle holdt på det nivået til mandag
Fredag den 13de er det vel best å være BEAR!