Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Skal disse leveres ved mai/juni kontrakten?

Tja, la meg sjekke E24…

Jeg tipper vi når 735 i dag :laughing:

4 Likes
1 Like

Står jo på E24 også. Du tok bare ikke med det viktige.
image

1 Like

Alle nyheter må ganges med -1 i klimaet som er nå.

“Når går det til hel…!!!” = “Nå går det til himmels!”

1 Like

Det var ment som en spøk - ja, børsen skal opp i dag. US opp i går, futures opp i morgentimene osv :slight_smile: Rent teknisk nærmer vi oss make or break også for min del, som nevnt lenger oppe.

S&P stoppet klokkerent på 0.618 fib i går. Klarer den å bryte over i dag, tar den også ut 200 dagers glidende snitt. Da er veien kort til over 3000, og V-shaped recovery vil være et faktum.

Motsatt fall så får vi fall på mandag. Mandag blir last stand…

#Denfølelsen

11 Likes

I tillegg til TA kunne du lagt på “Sunn fornuft”, “Nyhetsbildet”, “Fakta i verden” m.fl.

Men lader du nok dollar i bazookaen…

1 Like

Det er jo bare komisk hele greia, alt ser jo dystert ut men børsene skal opp…

1 Like

11 Likes

Gjør deg klar @Smaaspareren :slight_smile:

Edit: tok litt av bordet i Nano. Venter på bekreftelse på brudd på 700, så øker jeg short.

#Lineinthesand

5 Likes

Får si som Valen: Rolig nå sailorboy… :slight_smile:

1 Like

Er bare et tidsspørsmål. Jeg lar alle bettene mine stå, pluss fyller opp med jevne mellomrom.

2 Likes

Økte shorten min jeg og. Vet ikke om dette var toppen enda, men ser ikke bra ut…

3yh8ek

5 Likes

Buy more stonks

2 Likes

Løp å kjøp… Equinor er jo billig som de sier på diverse forum…

Fikk ikke kjøpt de bjørnene jeg skulle i morges, la inn en ordre i går kveld et stykke under 33…

Jeg vil også være med på festen, la oss gå til 720 så jeg får kjøpt, og for at grafen blir litt penere da, om man sammenligner med skoleboken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: Friskt volum forresten

Dette ble veldig negativt, de ALLER FLESTE får trolig feriepenger utbetalt kunne det stått. Altså for flertallet av de som fortsatt har en jobb å gå til kan det bli aktuelt med feriepenger også i år.

Er ikke uenig, formuleringen er feil. Men budskapet sier jo litt om hvor ille det er :slight_smile:

1 Like