Solgte meg ut og sikret gevinst.
Venter litt på oljen før inn igjen
Virker ikke som noe biter på, det skal bare en vei…
Hva med å se det så enkelt som at oljeprisen stiger fordi man begynner å øyne underskudd innen få måneder. Det betyr igjen at de tror verdensmarkedene vil bedre seg og vil ha behov for mer olje, land åpner opp mer og mer, veksten bedres i samme takt? Eneste som kan stikke kjepper i hjula nå er en forverring av korona og ny runde med restriksjoner og nedstengning?
Må vente til høsten for det. Om det ikke skulle komme kur/vaksine innen da
Ikke lett å være bjørn nå som alt åpner igjen…
Har ikke vært lett å være bjørn i dette markedet i det hele tatt
Siste krampetrekning nå for oksene. De siste skal lures inn i bobla.
Vet ikke jeg. Sitter enda med endel bjørner men vurderer å ta tapet her. S&P kan lett bryte over 3k og da tror jeg det blir en shortskvis
Nå er det ikke så lenge igjen før det går nedover igjen Sikkert tegn når selv standhaftige bear-folk som du og småspareren begynner å bli trøtte av oppover-rally.
Hehe, ja, skulle ikke forundre meg
Ser bare ikke hva som må til når 33 millioner arbeidsledige amerikanere ikke er nok…
Det kommer, det kommer. Må bare gjenta meg selv, det tar ofte tid fra det første brutale fallet til det virkelige fallet kommer. Se tidligere kriser, ofte 4-8 måneder. Alt det fundamentale tilsier brutalt fall.
Akkurat her dømmer jeg utifra overskriften, for det sier seg selv at Equinor kommer til å tape mye i Q2. Samme med andre selskaper…
Noe mer du lurte på?
Nå har jeg ikke peiling på hvem han analytikeren er, men media kan jo få en hver person til å fremstå som en tulling med måten de formulerer artiklene sine på.
https://www.cnbc.com/2020/05/07/coronavirus-european-airlines-drop-2020-earnings-guidance.html
Hva annet vil ta år å hente seg inn?
Ingenting, det ser du jo på børsen…
Tror tiden for billige flyreiser er over
Men renten ?