Hva har skjedd med Futures og PPT mens vi sov?
Vel, de har prøvd å bøte på skaden som skjedde ved close i går, men uten hell.
Tenkte meg dette fort kunne utvikle seg til bearflag mtp. lengden på candlen ut av HSen.
Nå ser det mer ut som den egentlig faket ut de som ventet på bearflag siden den brøt tilbake over halslinjen til HSen? Så noen fikk kanskje panikk og dekket short. Men bulls klarte ikke å holde seg over halslinjen så den brøt tilbake under.
Nå møter den nok motstand her, og momentum er nedover. Jeg er langt fra sikker på at vi når target for bevegelsen, rett og slett fordi markedet er manipulert og de er for nære 3k til å la dette bare falle fritt. Men i et fritt og rasjonelt marked ville vi dumpet hardt innen nå.
Som Roger Berntsen skriver, vi har bare gitt tilbake 1/4 av bouncen på vaksinenyheten.
En nyhet som viste seg å være en ikke nyhet, på lik linje med forrige vaksinenyhet. Mao. burde vi dumpet like mye ned som vi gikk opp på det som viste seg å være “fake news”.
Jeg blir IKKE forundret om det er noen incentivordninger for disse selskapene å publisere disse premature vaksinenyhetene. Ikke er de peer-reviewed, og ikke er datasettet robust nok til å konkludere med noe som helst