Dette må jo gå bra!
De gjør absolutt alt når futtene er røde, klarer de ikke å kjøpe de opp så er det vaksine som er neste… Fritt marked meg i ræ***…
Her det bare å nyte utsikten mens man kan folkens, nå er vi helt på toppen og da kan det bare gå en vei
Tja… jo, du har vel rett… rent praktisk så kan det vel bare gå en vei… om gangen.
Kan jo ikke gå både opp og ned samtidig liksom.
God helg
HH eller dobbeltopp. Den siste candlen er en Lower high men har en såpass lang wick at den er høyst usikker. Neste uke kommer svaret
Edit: morsomt hvordan disse vaksinenyhetene alltid kommer når markedet er på vei ned…
Ja, de er flinke til å manipulere…
Så litt nærmere på mitt eget chart - dette er futures; 4 hr beartrend fra i går inntakt. LH og LL.
2973.50 er nivået som må tas ut for en HH på 4 hr. Alternativt er alt over 2904 en HL.
Lager den en LH og en HL så får vi en EQ. Potensiell HS også, om den bryter lows.
I mitt chart er ikke siste en LL, samme med den HSèn den er ikke tilfelle der, du ser på minifutures jeg på SPX500USD.
Din treffer bedre på SPX500. Gikk over til den, hvor SPX500USD kom inn her i fra vet jeg ikke.
Tilbake til normalen etter påske, they said.
This time it’s different, they said…
Nå er du veldig negativ igjen, det er jo snakk om at vi kanskje kan få en vaksine om et års tid og da kan vi jo bare låne ut penger til selskapene som trenger det for det det koster med et års drift. Og så om et år kan de begynne å få litt inntekter igjen og se om de kan i hvert fall betjene noe av rentene fra inntekter fra de få kundene som da fortsatt ikke er arbeidsløse.
Det som er litt tragikomisk å registrere er at de mest hardnakkede kapitalistiske foretak blir reddet av sosialistiske statsmakter ikledd kapitalismens klær. Reddes de som reddes kan er den nye «kapitalismens» slagord.
Lite nyanserte overskrifter på jakt etter oppmerksomhet.
Retail gikk ned samtidig som netthandelen gikk kraftig opp. Det er stortsett denne forskjellen vi ser mellom dagens aksjemarked og januar-toppen.
Du må jo forstå at det er den nye normalen de snakker om og ikke den gamle
Hele spillet er jo rigga, som man ville sagt i pokerverdenen.
De forrige resesjonene hadde bear market rally på cirka 70 dager. Det vil si i starten på juni. Får vi en repeat ?