Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Hehe. Jeg tror ikke på hyperinflasjon. Når du sammenligner med det som skjedde i Japan, så synes jeg jo at vi nettopp da skal sammenligne med det som skjedde i Japan :wink:

Men det virker som sentralbankene vil gjøre hva som helst. Så da kommer gjerne inflasjonen opp til slutt. Så om det må bremses med å heve rentene så kommer gjerne en god smell etter det :slight_smile:

Men de som vet svaret på alt som skjer med økonomien freomver vil sannsynlig bli rik, så enn får investere basert på egen strategi.

1 Like

Another one! :grin:

Screenshot_20200524_161541

3 Likes
3 Likes

3 Likes

Anbefaler denne, sjekk det han sier om datoer og 200 MA i S&P i 2002, 2008 og nå :thinking:

2 Likes

FED sine kjøp har roet seg ned voldsomt siden injeksjonen i mars-april

3 Likes

Meget interessant, men nesten utrolig om historien skulle gjenta seg igjen…

2 Likes

Jeg synes det tross alt er veldig interessant å lese begge sider av saken, at noen nå er sikre på at vi får en fantastisk utvikling på både børsen og i økonomien i det store og hele fremover er noe som aldri ville falt meg inn en gang, men det er interessant at man kan leve i så totalt forskjellige verdener. Blir særdeles spennende å følge med på fortsettelsen her. :+1:

7 Likes

6 Likes

Men wtf… hvordan kan du sitte helt rolig og filme bjørnen uten å pisse i buksa?? :frowning:

Jeg hadde vært vettskremt! :smiley:

For alt du vet opprettholder fyren en jevn strøm av både urin og avføring gjennom hele videoen :stuck_out_tongue:

4 Likes

https://www.dn.no/staticprojects/2020/01/coronaviruset/#54575

2 Likes

Fra artikkelen over

3 Likes

Er det shorterne som dekker seg inn og drar markedet opp idag? :wink:

Morsomt at flere tror at mesteparten er short i dette markedet. Ser det sånn ut ?

Hvem tror at mesteparten er short?

Det kan jo virke sånn når man argumenterer for at markedet skal bulle videre fordi det er så mange som dekker inne short ? Har vært nevnt et par ganger over her også :crazy_face: Andelen som er bull derimot er ganske mye høyere… så hva skjer når de dekker inn er heller spørsmålet

1 Like