Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

IG og CMC.

Kan legge til at dette er livsfarleg utan risikostyring. Har sjølv opplevd over 30 000% på nokon få børsdager, og tape over store deler av gevinsten den gevinsten på få timar.

Vær. Forsiktig.

4 Likes

Her,virker solid og bra.

https://www.cornertrader.ch/en/

Mulig å shorte her?

https://edition.cnn.com/2020/03/14/investing/corporate-debt-coronavirus/index.html Fond sjokkselges

Vi har ikke sett kapitulasjon enda, men veldig mange begynner å forvente mye videre nedgang.

To motstridende observasjoner for videre retning.

1 Like

-10% på en dag er ikke kapitulasjon?

1 Like

Langt i frå kapitulasjon tenker eg?


Sjekk volum.
For dei interesserte:

1 Like

Nei, kapitulasjon er noe annet:) Småsparere kjøper med begge hender og snakker om å handle Equinor og NAS hver dag.

2 Likes

Samtidig VIX var over 77, det er finanskrisenivå

1 Like

Er noen her som kan si noe om volumet vi ser nå? Bemerker meg at volumet er mindre denne nedgangen sammenlignet med tidligere nedganger.

Hvilket tyder på at folk ikkje har peiling på kva som skal skje, store svingningar framover :smiling_face_with_three_hearts:

Tung dag på
Børsen mandag ?

Ingen ekspert på emnet, men eit par tanker:
Usikkerhet, opp eller ned - viss coronasituasjonen er over ila månader, og vi unngår finansiell katastrofe, så er vi per no på enormt attraktive nivå. (tenk, 10 til 20 prosent opp på milliardformue…)

B: Det er ikkje likviditet i markedet til at folk kjem seg ut av long posisjoner frå høgt oppe.

Får ikke opp samme volumbilde som deg

1 Like

Om du refererer til oslo børs, så ligg det an til ein solid gap opp og mulig likvidering av bear posisjoner.

Does not compute… Er det fordi du har cfd ticker?

Nei SPX index chart på trading view

1 Like

Ok, eg veit ikkje.
Men eg har vansker for å tru at volumbildet ditt stemmer?

Uansett, dm meg om du finner ut av det. :slight_smile:

Får håpe at investorene ser litt lengre fram,da de begynner og få kontroll på viruset i Asia.På kort sikt blir det nok et helvete ,men vi må se framover.

Tror det er du som er på CFD ticker

Her er din ticker

3 Likes