https://www.cnbc.com/2020/05/27/eiu-no-recovery-until-2022-and-a-possible-euro-zone-debt-crisis.html
Bulllll!
https://www.cnbc.com/2020/05/27/eiu-no-recovery-until-2022-and-a-possible-euro-zone-debt-crisis.html
Bulllll!
BEAROBX er en etf med 2x giring, så om OBX går opp 10% er du ned 20%, sånn ca. Det blir ganske stabilt ift å sitte med enkeltaksjer av den typen de fleste her på forumet gjør.
Fordelen med det er at du kan la være å sitte med fullt så mye cash i porteføljen om du har enkeltaksjer du fremdeles har god troa på.
Men er et voldsomt driv i OBX nå skal sies.
For min del, så er dette å anse som en forsikring som ikke på noen måte vil hindre at jeg svir hvis børsen smeller tungt nedover, men det vil kunne dempe noe.
Skjønner! Ja da hadde nok nattesøvnen vært upåvirket ja
Handla bear her, men mitt sosiale bidrag stopper der:). Lykke til
De fleste av oss er vel ikke all in i bear, mange andre ting stiger når bear synker, så man trenger ikke synes veldig synd på oss. De som var innbitte all-in bear tror jeg har blitt likvidert for lenge siden og har forlatt vårt kjære forum.
Ser på BergenBio som en aksje som vil gjøre det best om coronakrisen får en runde 2, men også vil klare seg bra på sikt om markedet skulle gå opp i lengre tid og vi dermed får økt risikovilje. Det nærmeste jeg kommer å shorte aksjemarkedet er å satse på en aksje som kan være en av løsningene på det som skaper bear-markedet. Høy risiko da, så er ikke komfortabel med å anbefale andre å gå all in som jeg har gjort
R. I. P Twitter?
Hva skal Trump gjøre uten twitter ? mer golf ?
Blir for dumt…
Må inrømme jeg synes det er rimelig ballsy av Jack å tagge POTUS’ tweets som misledende
Trump er jo åpenbart gal, og fortjener tyn, men han er fremdeles Presidenten.
Verden er helt klart ikke det den engang var.
Twitterkongen tar seg kanskje en twitter pausen?
De hadde ikke trengt å gjøre det for å bli kvitt Trump. Kunne bare kommet med en ny feature: Dislike knapp, så hadde Trump rømt på dagen. Tror ikke han hadde taklet at de som er uenige fikk si det gjennom en sånn knapp.
Å nei S&P under 3000 igjen Det skulle jo bli det nye gulvet.
Bør følge litt med på HK nå
Opptil 3 års fengsel om man buer til Kinas nasjonalsang
Og så dette da, “Security law” som gir større muligheter til å forfølge de fredlige demonstrantene
On Tuesday, President Donald Trump said the US would announce a “very powerful” response to the proposed legislation before the end of the week. China’s plans had already been condemned by Secretary of State Mike Pompeo, who described them as a “death knell” for the city’s freedoms.
The UK, Australia and Canada have also expressed their “deep concern”.