Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

1 Like
1 Like

Synd at det allerede var på topp nivåer bare

4 Likes

2 Likes
1 Like

Du synes ikke det ser bullish ut @holmes ? :grin:

S&P Inverted Weekly

OBX INVERTED

3 Likes

Ja da var det jo et gulv likevel :upside_down_face:

Det er interessant at kursen bare har vært utenfor trendkanalen (slik jeg har tegnet den her) kun 1 gang i løpet av de siste 5 årene. Da bouncet den rett tilbake igjen (V-shaped). Nå sliter den litt med å komme seg inn igjen. Også interessant at det virker som et “gulv” når chartet er snudd opp ned ja :grin:

Tror dette nivået er veldig viktig å forsvare for bulls. Kan PPT redde nivået nok en gang ila. natten?

3 Likes

Det kommer de mest sannsynlig til å gjøre

Heisann. SP500 er 3004.6 og jeg tror vi har startet et bullrun som vil vare i nye 10 år. En bjørneinndekning man ikke har sett tidligere er i ferd med å starte.#overMA200

Ikke mer enn 10år? Nå synes jeg du var litt tam i din vurdering, kan vi ikke heller si 20år?

3 Likes

Nrk melder at de vil ha bjørnejakt snarlig!! Er det i samarbeid med FED? :thinking::thinking:

5 Likes

Hvor var du på bunnen, jeg endrer litt hva du kunne skrevet i mars

Ca 13 poeng over SMA200 nå.

Fortsatt håp for dere bjørner ved SMA200 HI da :blush:. Men jeg synes ikke det er ikke mye Bearish å spore i SP500 chartet i dag. En annen ting. Legger dere merke til hvordan både fly og cruize buller? Hva tenker dere om det? Jeg synes det vitner om at oppfatningen er at Covid er long gone om noen mnd.

2 Likes

Og det var Q1, tenk hvordan Q2 blir :sweat_smile:

Må kaste deg på å kjøpe de aksjene, før de går fra deg. De skal jo tross alt bare gå opp i minst 10 år til og da er det jo bra å kjøpe de når de er billig… :slight_smile:

Hehe du sier noe der. Noen som husker sist Amazon f.eks. var billig? :joy:

2 Likes

Når de gikk på børs?

2 Likes

Jammen Amazon har jo bare en PE på 115 ? :crazy_face:

2 Likes