Da har jeg også kjøpt et bear-sertifikat for første gang
Oppnedkors på 4hr? Betyr det at vi skal ned til 666?
Det er jo rørende hvor bekymret bull folket er for våre bjørneposisjoner. Tror egentlig jeg kommer til å tjene mer penger nå som det fortsatte oppover enn om det hadde snudd ned da jeg gjorde mitt første kjøp Siden jeg da har fått lastet opp mer på bedre kurser. Er mer bekymret for tap på alle mine long posisjoner.
fucked, verden er fucked
Verdensbanken: Stor kollaps
Koronapandemien har forårsaket den største og mest omfattende økonomiske kollapsen siden 1870, ifølge Verdensbanken.
Kollapsen kommer til tross for at mange land har bevilget enorme krisepakker og innført rause støtteordninger.
Er helt surrealistisk å se på denne grafen, se på alle indikatorene jeg normalt bruker så overkjøpte og divergerende, og likevel er det ingen korreksjon. Altså, hvem kjøper her oppe? Kan man ha FOMO her?
Er en del saftige gaps i chartet som nok skal fylles når vi skal nedover, men først skal vi kanskje opp og fylle det gappet opp mot ATH?
Du er klar over at mange av de gappene der kun finnes i TVC sitt datasett. Ser du på en annen CFD /tradingplatform så er de lukket?
Ja, det stemmer - likevel finner du dem i noen andre charts også, f.eks SPY og SPX.
Er endel folk som ser på de gappene. Jeg legger ikke stor vekt på dem, men noterer det bak øret.
27300 er et viktig nivå på dow-indeksen. Stenger den under der idag og dagens candle blir en doji så tror jeg nedgangen starter allerede i morgen. Men det er enda eufori i markedet pr nå
Foreløpig ser det OK ut? Jeg tenker vi skal opp og fylle gap opp mot ATH på samtlige indekser i US,
muligens en pullback i morgen og onsdag, så rally pga. FED møte torsdag og fredag - maks FOMO og eufori der, og så bang, short it? Det er ikke mer en drøye 5% opp for DJIA
S&P i taket på wedgen…
Ja vanskelig å si, men oslo-børs tror jeg vil kjenne litt bakrus i morgen etter en sinnssyk dag i mange aksjer. Ligger omtrent på 200-dagers også. Så spennende nivåer akkurat nå
Oslo børs bør bære videre ned i morgen ja, mye fordi oljeprisen er på vei ned, ytterligere ned 1.3% siden vi stengte. Men jeg tror jeg har funnet ut hva som vil trigge fall i US indeksene. USA har åpnet opp og folk samler seg i hopetall. Hadde jeg vært et virus nå hadde jeg hatt en field day. Just saying.
Bølge II virker uungåelig nå
Se her fra Philadelphia
San Fransisco
Paris
Ja, ser man på volum så ser det ut til å være en del motstand på dette nivået.
Ang virus. Siden jeg er en optimist så hadde jeg troen på at det skulle gå bra, men siden BLM har bestemt seg for å ikke bry seg om viruset i det hele tatt nå så er nok en ny bølge nærmest uunngåelig ja.
One is so fraudy even the Chinese government intervened, the other has filed for bankruptcy with benchmark unsecured bonds trading at 30 cents. Both are merely symbols to trade today.
Synd at de er konk bare. Carl Icahn som har vært i gamet en stund solgte 55 millioner aksjer på 0,72, men fomo retail vet sikkert bedre
Da var det offisielt