Mye skriking og hyling, betimelig å minne om at bildet var helt likt 14. mai. Så you never know you know!
“You shall not pass!!”
Told you! FED aksepterer ikke flørt med W- recovery under 3000.
Cuomo truer med å rulle tilbake gjenåpningen
Markedet er ødelagt… så kan man lulle seg inn i en oppfatning om at dette ikke har så mye å si. Naivt og svært svært uansvarlig mener jeg.
Flott at flere innser det. Det er tid for å tjene penger på gata i et marked med støttehjul! Konsekvensene vil vise seg… på et mye senere tidspunkt.
Kjør alit inn i bull x 10, penger på gata
Fed driver fortsatt å pumper penger inn i markedet. Tipper det fortsatt er 2mnd+ til vi evnt starter å se kraftige fall ned igjen, tatt i betraktning det var omtrent så lenge det tok sist finanskrise at børsen falt ned videre etter første nedgang.
Jeg har sluttet å ha cash, bear og bitcoin for å hedge, nå har jeg cash, bear, bitcoin og gull-etfen
Denominert i USD kan aksjemarkedet tutle på i lange tider enda, fed har hele amazonvarehus fulle av tørt krutt
Man boer hoere paa HILD;-)) for naa har FED bestemt seg for og kjoepe corporate bonds og de amerikanske boersene stiger. FED eier snart hele bond markedet. Poweill kjoeper opp alt ingen andre vil ha, for og redde markedet.
Det er fullstendig galskap, og mange kommer til å bli ruinerte pga. dette.
Posta dette i oksetråden også.
Fyren var 20 og kunne jo bare erklært konkurs. Ulikt oss så blir du ikke gjeldsslave
Selvfølgelig. Men man har ikke “heila vede” som vi sier her i sør, når man er 20 år. Men dette klimaet som er skapt av FED oppfordrer jo direkte til denne type hasardiøs gambling fordi man tror det ikke er en reell nedside i markedet. Det er jo flere her inne på tråden som hevder det samme
Jeg vil si det på en annen måte, at nedsiden i markedet har helt nye og ukjente parametre vi ikke kjenner enda
At noen kortsiktige spekulanter får svi, det blir for meget. På grensen til umoralsk av FED.
Men makronyheter som faktisk påvirker store deler med svake mennesker blir applaudert med memes.
Tro det den som kan, men samme person blir fornærmet over påstander om uempatiske holdninger.
Verden.
Igjen misser du totalt poenget mitt. Jeg sier selvfølgelig ikke FED har skyld i at enkeltpersoner taper penger. Jeg sier de tilrettelegger for et marked hvor man tør å gamble med store posisjoner og gjerne i derivater og annet krimskrams man egentlig ikke har snøring på hvordan fungerer.
I din verden er det vel helt logisk at selskaper som går konkurs skal opp i verdi?
Ser du noe som ikke stemmer? Er dette et rasjonelt og sunt marked?
Jeg synes absolutt det er bra barn lærer seg økonomi, finans og denslags, men trading? Really?
Men hva er total market Cap på de der? I forhold til markedet er det bare en stor nothingburger