Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

1 Like

Er spent på close i dag, alt under 725, og helst 724 vil bekrefte bearflaget til i morgen :kissing_heart:

Edit: bænger! Og S&P dumper også hardt nå.

2 Likes

Jeg kjøpte Bull X5 igjen de siste 5 min. Skal mye til for at disse ikke er litt opp i morgen eller fredag. May the FED be with us.

1 Like

Jeg kjøpte en god del bear X5 jeg :sweat_smile:
Nå er kvelden ennå ung men ser bra ut med olje og USA ned !

1 Like

Du som er så sikker i din sak, må jo ikke drive å leke med så lav giring…

1 Like

Hybris er sjelden et godt utgangspunkt for en god trade

Ser bjørnene koser seg like mye som meg i dag :cowboy_hat_face:

4 Likes

FED vinner alltid. Nå var Bullen bare første inngang og øker den om ned i morgen, men pumpehuset til FED er fullt nå. Tenker det faller omtrent -3% men ikke lengre.

Redusert tapet? Hvordan ser bjørneregnskapet ut nå?

Tror det kan bli vanskelig. Closer US i nærheten av der vi er nå utløses HSen på OBX :bear:

Har også Bear X5 @Chrysler300C :+1:

1 Like

Tror “Buy EVERY dip “ folkene kan få det tungt fremover

4 Likes

Litt flaks og ett lite illebefinnende jeg fikk kl16:19:19 :sweat_smile: ikke fulgt med på bear eller sett etter inngang denne uken egentlig , så fikk jeg plutselig trua da USA dro på nedover men Oslo holdt stand på -1,1 bare :sunglasses::ok_hand:t4:
Hjelper godt med olja nede på 40 igjen og , håpe d holder seg sånn :slight_smile:

2 Likes

Oljeprisen faller til rundt 40 dollar fatet

Nedgangen kommer i takt med at lagrene fyller seg opp samtidig som markedet frykter gjenoppblomstring av coronaviruset.
Ett fat nordsjøolje koster 40,3 dollar fatet onsdag ettermiddag, etter en nedgang på 4,9 prosent for dagen.

Amerikansk lettolje er samtidig ned 4,89 prosent til 38,03 dollar fatet.

Råoljelagrene i USA steg med 1,4 millioner fat i forrige uke, ifølge ferske tall fra det amerikanske energidepartementet (DOE), mens det på forhånd var ventet opp 0,3 millioner.

Markedsuroen kommer etter meldinger om økte smittetall i USA. Det har vært rekord i antallet rapporterte smittetilfeller på én dag i delstatene Arizona, Texas og California, skriver Wall Street Journal.

1 Like

Ser ut som det kommer til å gå bratt ned?

2 Likes

I hvert fall noen “defensive aksjer” som gjør det bra selv i dag

1 Like

Solid selskap det der… :slight_smile:

Minner litt om stolleken, man trader opp og ned, og så plutselig er man ikke med på leken lenger…!

Sistemann slår av lyset :slight_smile:

2 Likes