Du kan ikke få bølge nr 2 når bølge nr 1 aldri ble ferdig (USA)
Haha, det er helt sant. Hårreisende å høre på Trump som vil kutte funding til testing-sites.
“The more you test, the more cases you’ll find, and that makes the numbers look bad”.
You couldn’t make this stuff up.
Ser ut første test holdt etter brudd.
Blir spennende å se om US fortsetter der de slapp i går og kjører forbi motstanden rundt 3080, eller om vi får en ny dipp ned i rangen til rundt 3000.
Smittespredningen er helt ute av kontroll i mange delstater. Ikke så rart heller, med en president som har vist seg fullstendig ute av stand til å håndtere en slik katastrofe. Det verste er at mange fortsatt hører på han, og bryr seg lite om smitteverntiltak. Snart er det vel nye smittevernsleger i staben hans som skal sparkes…
Interessant you T. sak:
Spørs om Smart money vil sitte gjennom helgen, la oss se close S&P i kveld.
Skremmern ? Smart money sitter vel utenfor markedet fortsatt og har misset 40% oppgang? Smart money sitter vel kanskje til om med short med en god del i tap?
Har vel ikke vært så veldig lønnsømt å sitte med Bull x5 på Oslo børs de siste dagene heller…
Spørsmål… hvordan trader dere OBX eller DAX eller S&P f-eks, bear (eller bull for den saks skyld)? Nybegynnerspørsmål da jeg aldri har kikket på denne typen trading.
Kjøp av BULL X5 på 790 til 800 har definitivt vært veldig greit. Man må bare vite hva man holder på med og kjøpe i dip i stedet for salg i dip.
Jeg liker mini-futures. De kan du forholde deg til omtrent som vanlige aksjer, bortsett fra at Nordent/Nordea er market makers. Du kan sitte med dem over tid (dager, uker) uten å bekymre deg for rebalanseringen du får med Bull/Bear-produktene til Nordnet.
IG Markets lar deg også enkelt shorte thing, men jeg har ikke brukt dem til aksjer ennå, bare valuta.
Skal FED singel handed bring videre opp da?
Ingen har det travelt, men fint om du halverer mengden innlegg med FED bla bla FED blabla FED… I beste mening.
bare stjelt fra xtrainvesetor …
TEXAS GOVERNOR ORDERS TAVERNS TO CLOSE IN RESPONSE TO VIRUS
Såså. Ikke la deg rive med nå. Greit å være Bear men du burde også satt deg inn i det du referer til som blabla … Fordi blabla virker imot og kan potensielt sett gi deg store tap. Jeg for eksempel observerer at brorparten av bjørnene her nærmest ikke forstår hvorfor eller hvordan FED kan ødelegge festen.
Er forskjell å la seg rive med og konstatere fakta
Om vi får en liten bounce nå setter jeg månedssparingen inn på bear x2