Ja jeg må si jeg sliter med å se noen voldsom tidsstraff her.
Nok en eskaleringen mot Kina
Futtene reagerer knapt… 
Håper på en liten bounce her så skal jeg legge inn en short igjen
Skulle akkurat til å poste den, god kortfattet kommentar!
"We believe we are at the early stage of the biggest cobra effect in the history of economics,”
Fauci said officials have to do better in containing the virus as states attempt to reopen. On Tuesday, he said state officials should adopt mask mandates and close bars. He said Wednesday that U.S. health officials do not see “an end in sight” to the pandemic.
“We are certainly not at the end of the game” of the pandemic, Fauci said. “Certainly we are not winning the game right now. We are not beating it.”
On Tuesday, Trump said the pandemic in the United States will probably “get worse before it gets better.”
Bytter over fra bull til bear her
Nasdaq futtene vært grønne i hele dag så i det det åpner smeller det rett i rødt, bull?
Det der er vel mye av en nothingburger, viruset har jo mutert som bare det hele tiden.
“Loman tror imidlertid ikke at den nye mutasjonen vil påvirke arbeidet med en vaksine”
Typisk toppformasjon, så blir det spennende å se om dette bare blir en dupp eller starten på ny nedtur.
Vel, det er jo ikke mangel på dårlige nyheter så gutta boys trenger vel bare en unnskyldning for å dumpe nå, mens Robinhood traderne sitter igjen med Tesla aksjer til $1800 
Man så konturene alt på onsdag 
Rimelig røff avvisning på 200 dagers der, minnes jeg hadde en del sånne episoder på byen etter midnatt i gamle dager. Da må den jobbe for at det ikke skal bli et veldig markert lower highs bilde
Håkon Frisell Krattum
Økning i søknader om ledighetstrygd for første gang siden mars
Antallet førstegangssøkende til arbeidsledighetstrygd i USA (jobless claims) var 1,416 millioner i forrige uke, viser statistikk fra det amerikanske arbeidsmarkedsdepartementet torsdag.
På forhånd var antall førstegangssøkende ventet å være 1,3 millioner personer, ifølge Direkt Makro.
Antall nye trygdesøknader nådde toppen i slutten av mars, og har fortsatt å falle siden da. Det har vært ventet en videre nedgang, men etter en utflating forrige uke økte tallene denne uken for første gang på fire måneder
Jobless claims er antall førstegangssøkende til arbeidsledighetstrygd i USA.
Tydeligvis ett vanskelig virus å ta knekken på:
Ser foreløpig bra ut, rejection på 200 dagers snitt igjen, må ta ut 747 for å lage en LL.
Får target på HSen til 730-725 rangen. Trenger egentlig markert brudd på 708 på OBX for å bli permabear etter min mening, men nå er i allefall daily trenden snudd 
Ser etter en weekly lower high for å øke, men usikker på hvor den topper ut.
Skrev det for 10 dager siden.
Nå er weekly lower high inne, så jeg kommer til å øke på neste rekyl opp.
Sannsynligheten for brudd ned av den store trekanten har økt.
Morsomt at det går an å være enig i så mye og likevel være så uenig.
På mitt chart åpnet indeksen skikkelig surt i dag men hentet seg nydelig inn igjen, og de der halvellipsene dine ser ut som en desperat måte å tegne opp en HS på i et chart der den ikke finnes?
Veldig sterk innhenting ja, shortet den HSen men måtte dekke inn ganske kjapt. Nå var den HSen tydelig men så lenge olja fremdeles holder stand så kan vi ikke falle for mye.
(Også enklere å se når man sitter med fasit i hånden. Merk min analyse ble postet i morges).
Nå fikk vi en lower High på weekly da, blir det første lower low siden mars!? Jeg håper det.