Ja mener ikke å være cocky her, hadde slett ikke gjettet at den skulle rekylere fullt så kraftig i dag.
er bare at jeg slett ikke ser noen HS i dette chartet

Ja mener ikke å være cocky her, hadde slett ikke gjettet at den skulle rekylere fullt så kraftig i dag.
er bare at jeg slett ikke ser noen HS i dette chartet

(https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=38448)
For andre dag på rad har USA registrert over 70.000 nye coronasmittede i en 24-timersperiode.
Siste døgn ble det registrert 73.795 nye smittetilfeller og 1.157 coronarelaterte dødsfall, ifølge Johns Hopkins-universitetet, som oppdaterer situasjonen kontinuerlig.
Også torsdag ble det registrert mer enn 70.000 nye smittede.
Totalt har nå USA 4,1 million smittede og 145.324 coronarelaterte dødsfall, ifølge oversikten.
Worldometers , som også fører kontinuerlig statistikk, oppgir høyere tall – 4.248.327 smittetilfeller og 148.490 dødsfall, ifølge en oversikt natt til lørdag norsk tid.
(NTB)
Lurer litt på hva som var poenget med lock-down i det hele tatt når det er smitteeksplosjon nå 
Kommer mye rart fra særingen Musk, men han tar også noen klare fornuftige standpunkter. Selv om det innebærer en viss grad av å “bite handa som føder han…”
“Lockdown 2” på vei?
jeg tipper lockdown innen 10august. andre ? 
4 mnd. utenfor markedet, men tar sikkert en haug bear futures neste uke. Nå fyrer det opp både med Corona og Kina/USA

Dette må jo svekke dollaren snart, kan jo ikke bare trykke uendelig uten at det får noen konsekvenser…
Trump har vel sagt at han ønsker å svekke dollarn ? Men skal bli spennende å føle med NOK/Dollar hvor den ligger i bunn av en 2/3 årig trendkanal.
Negativt for oljenasjonen Norge og fisk, bra for XXL
[Edit] Ser ut som Euro holder seg litt bedre.
Euro er sterkere, er bra for de som driver med import men surt for de som driver med eksport
Oljen pleier jo å gå litt opp når dollar svekker seg, det kommer bare an på hvor mye 
Trump vil jo ha lavere dollar for at andre nasjoner skal handle mer fra USA, er i alle fall det inntrykket jeg har fått 
Det kommer bare an på hvor mye, og hvor raskt dollaren svekkes. Står vi foran en rask kollaps i dollaren, hvor den raser 35% i løpet av noen høstmåneder? Ikke umulig, ting skjer med stor hastigher i dag. Det Store Tekniske Salgssignalet i DXY er gitt:
Nye store stimuli pakker i trilliondoallar-size vil bare forsterke farten nedover. En slik kollaps kan føre med seg:
Bond-markedet signaliserer det samme 
De som har gjeld i USD vil komme godt ut av det, derfor kan det være verdt å se litt ekstra på land som kan tjene på dette.
På den annen side vil det ramme konkurrenter til amerikanske selskaper, samt selskaper som selger varer og tjenester i USA
Hvilke gullposisjoner har du? ETfer eller?