Jeg tror også en potensiell nedtur vil gå ganske raskt. Mange sitter på store gevinster og rakner det for alvor er det mange som trekker ut støpselet på likt.
Men de siste 3 mnd må jo være de verste noensinne å sitte bear.
Jeg tror også en potensiell nedtur vil gå ganske raskt. Mange sitter på store gevinster og rakner det for alvor er det mange som trekker ut støpselet på likt.
Men de siste 3 mnd må jo være de verste noensinne å sitte bear.
“Tar en hensyn til det lave rentenivået kan en argumentere for at aksjer i så fall er lavt priset.”
“Nordea Investment anbefaler fortsatt nøytral vekting mellom aksjer og obligasjoner, men heller nå i retning av å ta noe mer risiko.”

… synes jeg husker å ha lest at Buffet hadde begynt å kjøpe sist uke, var det Bank of America? Men sikkert ikke så mye annet…
Tror han hadde begynt å kjøpe inn til dommedags-lageret i kjelleren. 
Tenker at complacency er ganske høy nå som det påpekes i videoen… 
Ut på SL igjen, får prøve igjen senere 

Ja, tror jeg sitter litt i cash og ser an. Tanken er å få en ny bear inngang siden jeg tror september kan bli brutalt.
Ikke uenig i det, tyngdekraften vil jo gjøre seg gjeldende før eller senere 
Tror vi kommer til å få betalt for tålmodigheten, så lenge jeg tjener på det før eller senere så sitter jeg rolig i båten.
Nok et indisium på at toppen nærmer seg.
Kurven på S&P ser ganske tullete ut, spes. når man vet hvordan status er i verden på omtrent det aller meste. 30 poeng til ca. så er vi på høyeste notering nokon gong.
Kan virke som man har låst den fra og med mars 2020 til å korrelere fast mot Covid-utbredelsen.