Blir en grei bearish divergens her om vi ikke lager en ny higher high ifht. gårsdagen ila. dagen i dag. Ny stimulus er jo priset inn, det er jo ikke snakk om at det ikke kommer mer penger. Da kollapser korthuset 
Definitivt priset inn, og begge partiene er nok livredd for å få på seg at det var de som stoppet det.
Men er jo et ganske stort mulighetsrom for hvor stor pakken blir da.
Snart ath på s&p nå

En liten dobbeltopp-test der. Spent på om vi får nerver siste timene igjen.
Ser den strøk over 3384. Ath er 3386,15 
Blir spennende ja. Jeg tipper den stenger med ny rekord idag 
Markedet minner meg om en gammel tohjulstraktor vi hadde. Den tok i vei en gang på svært høyt turtall. Klarte ikke å stoppe den selv om vi tok ut tennpluggen. Litt som markedet nå, blunker ikke engang uansett hva som skjer.
Stemmer. Når det er gratis å låne penger og sentralbankene kjører på så er det ingen grenser.
Vi må mest bare være takkenemelige. Føles nesten som om Powel og co står å deler ut penger til os hele tiden.
kryptomarkedet er også helt ruset om dagen 
Satt i går og var irritert på at jeg solgte mine Tesla x3 bears på mandag, men rimelig fornøyd med det i dag! 
3393,52
Ikke på close?
sant nok, men det blir lest mye ut ifra om den klarer ett tick rett over eller under ath før den DUNDRER nedover 
Holdes smitten nogenlunde i sjakk og vaksinepraten fortsetter, alles ist gut!
Hvis den fremdeles går opp i morgen, så blir nok bearobx posisjonen min halvert fra hva den var på topp:
Noen små knepp unna ath nå. Kom igjen, skikkelig rekyl nå siste 15! 
Jeg venter nok til fredag før jeg kaster inn håndkleet, men ser det samme som deg 
Ble visst satt ny ath intradag.
Trøbbelet er at om man ikke er klar til å selge noe i morgen om den først går så blir det fort stygge prosenter ut av det