Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Blir en grei bearish divergens her om vi ikke lager en ny higher high ifht. gårsdagen ila. dagen i dag. Ny stimulus er jo priset inn, det er jo ikke snakk om at det ikke kommer mer penger. Da kollapser korthuset :blush:

1 Like

Definitivt priset inn, og begge partiene er nok livredd for å få på seg at det var de som stoppet det.

Men er jo et ganske stort mulighetsrom for hvor stor pakken blir da.

1 Like

Snart ath på s&p nå :rocket: :slightly_smiling_face:

En liten dobbeltopp-test der. Spent på om vi får nerver siste timene igjen.

Ser den strøk over 3384. Ath er 3386,15 :smiley:

Blir spennende ja. Jeg tipper den stenger med ny rekord idag :slightly_smiling_face:

Markedet minner meg om en gammel tohjulstraktor vi hadde. Den tok i vei en gang på svært høyt turtall. Klarte ikke å stoppe den selv om vi tok ut tennpluggen. Litt som markedet nå, blunker ikke engang uansett hva som skjer.

2 Likes

Stemmer. Når det er gratis å låne penger og sentralbankene kjører på så er det ingen grenser.

Vi må mest bare være takkenemelige. Føles nesten som om Powel og co står å deler ut penger til os hele tiden. :joy: kryptomarkedet er også helt ruset om dagen :rocket:

Satt i går og var irritert på at jeg solgte mine Tesla x3 bears på mandag, men rimelig fornøyd med det i dag! :sweat_smile:

1 Like

3393,52

Ikke på close?

sant nok, men det blir lest mye ut ifra om den klarer ett tick rett over eller under ath før den DUNDRER nedover :joy:

1 Like

Tangerer den så er all bets off, selv om vi er ganske extended - men klarer den det ikke… wedge?

Holdes smitten nogenlunde i sjakk og vaksinepraten fortsetter, alles ist gut!

Hvis den fremdeles går opp i morgen, så blir nok bearobx posisjonen min halvert fra hva den var på topp:

1 Like

Noen små knepp unna ath nå. Kom igjen, skikkelig rekyl nå siste 15! :rocket:

Jeg venter nok til fredag før jeg kaster inn håndkleet, men ser det samme som deg :crazy_face:

Ble visst satt ny ath intradag.

Trøbbelet er at om man ikke er klar til å selge noe i morgen om den først går så blir det fort stygge prosenter ut av det