Merkelig verken S&P eller OBX reagerer på arbeidsmarkedstall som kommer inn langt bedre enn ventet. Vil dere ha flere bear-tegn eller begynner dere å se tegningen?
Bull market: alle nyheter - til og med bearnyheter - er bull.
Effisient marked: bull nyheter er bull, bear nyheter er bear.
Bear market: bull nyheter er bear, og bear nyheter er bear… 
Trenger bare å få closet under 775 og ned i morgen for å bekrefte den doble toppen 

Du har jo tegnet bjørne-wedger daglig siden mars omtrent. Så jeg forstår hva du mener. Jeg tror også det kommer en solid nedgang. Men jeg tror ikke det skjer før perma-bjørnene er ganske så slitne.
Sneaky Sneaky
Ikke siden mars, men Mai
Men ser poenget.
Problemet har vært at folk ikke agerer på signalene, slik at det har vært mange bjørnefeller å gå i. Men til slutt må man jo få rett 
Spesielt. Har jo vært flere tilfeller av steder der folk får melding om positiv test selv om de aldri ble testet, i Florida blant annet.
Syntes situasjonen i USA virker ekstremt uoversiktlig.
Synes egentlig det meste er nokså uoversiktlig. 
hehe, måtte bare fyre litt
Men nå er jeg faktisk enig med deg. Det ser toppish ut akkurat nå. Så ikke umulig med en reaksjon ned snart. Kanskje jeg må joine deg med noen bjørner imorgen 
Du skulle kjøpt i går kompis, nå må du jo på med joggesko 
Tredje gangen vi rejecter fra 777 - og det er ca. 13% ned til 666. Tilfeldig? 

Heheh 

indeksen må vel ned 20% til før du er break even?
Nope, ca. 12-13%. Husk XACT bear er 2x, og jeg har tradet litt inn og ut for å få ned snittet 
Nå er det foreløpig ikke krise for bulls. Så lenge vi holder den stigende trendlinjen kan man tolke formasjonen bullish (ascending triangle). Gir det to uker til, så tror jeg inn mot september det meste vil være avklart ifht. retning. Det blir penger i kassen tilslutt!
For min del holder det med 8,5% ned før jeg er i null. Tapt 17% på nåværende posisjon.
Realiserte noe tap på veien så kanskje 10% ned før man er helt i null. Kan gå fort det når frykten først begynner å spre seg.
Jeg sitter med cash og avventer brudd opp eller ned fra denne formasjonen