Ja, begynner og friste med en long osebx bear x2 igjen.
‘The S&P’s new highs are a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing about the hardship of millions of people on food stamps, or the millions about to be fired from service jobs, or the homeless, or the people who are just huddled at home waiting for the vaccine, which currently feels a lot like waiting for Godot.’
Sur stemning i asia, røde futter og oljepris. Børsen skal vel ned over 1% dag ved stenging tenker jeg. Ikke så feil å bli bear på fredag alikevel 
obx futten sier -1% nå vertfall. IG sin vel og merke.
-0.45% har jeg
Husk å handle på store svingninger 
slike artikler tolker jeg mest bull
Jepp, det er jo de artiklene hvor de tror alt skal opp som er et faretegn. 
Joda, men i US ser det litt annerledes ut; Europa børsene lægger bak US, og de fleste analytikere jeg har sett på CNBC har vært bullish på aksjer. Spørsmålet er om US klarer å dra med seg Europa ned nå, eller om Europa vil begynne å outperforme US 
Anyway, i dag er målet close under 760 og 200 dagers på daily.
Men er vi ikke der hvor mange tenker aksjer bare kan gå opp nå?
Ikke mange som er pessimister nå om dagene 

Hvis du leser artikkelen sier de jo ikke at ting skal ned heller, de sier bare markedet nokså sannsynlig blir rangebound og volatilt ut året @holmes. Det tror jeg på. Jeg tror ikke vi skal under March lows, men jeg tror heller ikke vi skal veldig mye høyere enn ATH. Innimellom der blir det jo trader’s / stock pickers market. Neste år kan man begynne å se på long-long posisjoner tror jeg, når man har en godkjent vaksine på plass og ting har roet seg ned.
Så må dere ikke glemme hvor høyt US er ifht. resten av verden. Alle fall begynner et sted 
Økte posisjonen min her, tror det er en mindre pullback vi ser nå 
Jeg er enig, men ville heller kjøpt aksjer med bra moment som får seg en dipp.
Har en viss sum penger som bare trades long short omx
Noen som har sett på trendlinjene på indeksene før Corona og hvor vi hadde vært om Corona aldri kom, og hvordan vi slik sett ligger an ifht til det?
VIX - gap opp, regner med vi skal ned og tette gappet og så videre opp.
Measured move: 61% opp.
Dollaren kortsiktig overkjøpt, men brudd opp gjennom her vil være bearish for aksjer.
Futures - potensielt bearflag, men moment er nøytralt. Anulleres hvis vi bryter opp her nå.
Olje - foreløpig nøytral, avgjøres kanskje i morgen?

Liker volumet…!