Nå har vel Musk snart nok cash til å realisere drømmen om autonome taxier. Blir kult det når Teslaene kjører rundt og plukker opp folk mens du gjør andre ting.
Men det skjer vel ikke i Norge med det føste…
Ja det er absolutt ingenting som overasker når det gjelder han der. Så tviler ikke 
He he, og børsene er på ATH. Verden vil bedras:
Dr Doom er bekymret, det er ingen bombe akkurat
«Dommedagsprofeten er bekymret». Sjokkerende… 
Kan ikke helt forstå hva du mener- brutt opp av hva? Hvilken formasjon?
Slik jeg ser det ligger vi nå på daily i en LH / LL - denne må snus før vi kan snakke om at vi er i en opptrend igjen. Legg merke til at vi også closet under 200 dagers glidende snitt.
Det definerte nivået jeg snakker om ligger rundt 777-780. Vi har rejected fra dette nivået med stadig lavere topper. Bryter vi over 780 så bryter vi samtidig en ascending triangle (bullish) og target vil ligge opp mot 920+ på OBXen.
Det er min “line in the sand” nå - SL settes like over dette nivået, så får dere pushe på bulls! 
Motstand. Brudd opp gjennom motstand som da testes og består blir støtte. Men vi ser hva som skjer 
Men der er du jo helt zoomet inn på en veldig kort periode. ser du på ditt nederste bilde så ble toppen høyere en forrige topp. Så gjenstår det å se om vi satt en HL i går 
Jeg skal ikke påstå at du ikke er inne på noe altså, men markedet er så ruset for tiden at jeg blir ikke overasket om det fortsetter i noen måneder til.
En uke mellom innleggene 
Game over?

Du kan jo ha griseflaks ved at denne rister børsene, men det ser ikke ut som oddsen er på din side:
" The good news is there is only a 1 in 240 (0.41%) chance of the asteroid entering earth’s atmosphere and because the asteroid is only around 7 feet in diameter, if it does manage to enter the Earth’s atmosphere, it would appear as an extremely bright meteor and break up into tiny pieces."
Hehe, regner med du skjønte det var en spøk. Hvis an Asteroide skulle være i nærheten av å treffe oss er børsen det siste jeg ville tenkt på 
Likte denne
Og komiprisen går til… 
FDA ønsker å holde igjen testingen til etter valget 

Klart de ønsker det, det går jo ikke så fort som han ønsker. Hadde han fått bestemt så hadde jo vaksine vært på markedet for lenge siden…
Jeg er ingen fan av dagens demokrater i USA, men Trump har vært ekstra lite spiselig i 2020.
November blir spennende 
Buffett selger bank-aksjer og kjøper gull-relaterte assets. Han har alltid vært fan av bank-aksjer, men aldri gull 
mulig han forventer en bank-krise med tiden.
Han er nok for gammel til å forstå seg på kryptovaluta.