Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Nå har vel Musk snart nok cash til å realisere drømmen om autonome taxier. Blir kult det når Teslaene kjører rundt og plukker opp folk mens du gjør andre ting. :+1: Men det skjer vel ikke i Norge med det føste…

Ja det er absolutt ingenting som overasker når det gjelder han der. Så tviler ikke :slightly_smiling_face:

1 Like

He he, og børsene er på ATH. Verden vil bedras:

2 Likes
1 Like

Dr Doom er bekymret, det er ingen bombe akkurat

2 Likes

«Dommedagsprofeten er bekymret». Sjokkerende… :slight_smile:

2 Likes

Kan ikke helt forstå hva du mener- brutt opp av hva? Hvilken formasjon?

Slik jeg ser det ligger vi nå på daily i en LH / LL - denne må snus før vi kan snakke om at vi er i en opptrend igjen. Legg merke til at vi også closet under 200 dagers glidende snitt.

Det definerte nivået jeg snakker om ligger rundt 777-780. Vi har rejected fra dette nivået med stadig lavere topper. Bryter vi over 780 så bryter vi samtidig en ascending triangle (bullish) og target vil ligge opp mot 920+ på OBXen.

Det er min “line in the sand” nå - SL settes like over dette nivået, så får dere pushe på bulls! :crazy_face:

Motstand. Brudd opp gjennom motstand som da testes og består blir støtte. Men vi ser hva som skjer :slight_smile:

Men der er du jo helt zoomet inn på en veldig kort periode. ser du på ditt nederste bilde så ble toppen høyere en forrige topp. Så gjenstår det å se om vi satt en HL i går :slight_smile:

Jeg skal ikke påstå at du ikke er inne på noe altså, men markedet er så ruset for tiden at jeg blir ikke overasket om det fortsetter i noen måneder til.

1 Like

En uke mellom innleggene :slight_smile:

2 Likes

Game over? :thinking: :scream:

2 Likes

Du kan jo ha griseflaks ved at denne rister børsene, men det ser ikke ut som oddsen er på din side:

" The good news is there is only a 1 in 240 (0.41%) chance of the asteroid entering earth’s atmosphere and because the asteroid is only around 7 feet in diameter, if it does manage to enter the Earth’s atmosphere, it would appear as an extremely bright meteor and break up into tiny pieces."

1 Like

Hehe, regner med du skjønte det var en spøk. Hvis an Asteroide skulle være i nærheten av å treffe oss er børsen det siste jeg ville tenkt på :sweat_smile:

2 Likes

Likte denne

1 Like

:rofl::rofl::rofl::rofl:

1 Like

Og komiprisen går til… :slight_smile:

FDA ønsker å holde igjen testingen til etter valget :crazy_face::joy:

1 Like

Klart de ønsker det, det går jo ikke så fort som han ønsker. Hadde han fått bestemt så hadde jo vaksine vært på markedet for lenge siden…

1 Like

Jeg er ingen fan av dagens demokrater i USA, men Trump har vært ekstra lite spiselig i 2020.

November blir spennende :joy:

2 Likes

Buffett selger bank-aksjer og kjøper gull-relaterte assets. Han har alltid vært fan av bank-aksjer, men aldri gull :thinking::thinking: mulig han forventer en bank-krise med tiden.
Han er nok for gammel til å forstå seg på kryptovaluta.

1 Like