Ja, tja. Optimist i den forstand at eg ikkje trur vi går inn i dommedag på grunn av det her.
Optimist i den forstand at eg trur vi denne gang, som alle gangar før, har gode odds for ein sterk, v forma korreksjon oppover. (Når? Uvisst, men den vil komme, FoMo vil komme)
Lyspunkt av fundamental karakter:
Vi har allerede falt kraftig frå toppen. Kraftigare enn nokon gang i vår livstid.
Dødsfalla er i liten grad skadelig (kynisk sett, positivt) for økonomien. Folk dør med influensaliknande virus i hopetall kvart år (Lat oss ikkje dra inn den debatten!)
Vi ser enorme tilltak a-la kvantitative lettelser, det vil bli pumpa likviditet inn i markedet, slik at vi kan gjenoppta drifta i utsatte sektorar. Kompetanse, utstyr, eigendom, personell vil i stor grad bestå. Oljepris vil bounce før eller seinare.
Markedet vil bounce før eller seinare (Ja, turisme og olje vil gå trått, samanlikna med forventingane)
Dette var nokre ting eg peikar på. La det være klart, eg var absolutt Permabear på toppen, long vix, short SPX. Sjekk innlegga mine frå Januar/februar om du er i tvil
I perioden vi no går inn i er det ekstremt vanskelig å navigere. Man kan på ingen som helst måte bruke nyhetsartikler til å basere retningen på. Einaste ein kan klare då er å gå i eigen biasfelle. Det er ekstremt lett å finne støtte for både:
A: Megarally oppover Ila 12 mnd.
B: Den store depresjonen og verdensøkonomien sitt fall.