Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Ps. Ta Helgeindex med ei stor klype salt.
Det snur ofte brutalt mellom Midnatt og mandag open.

Helgeindex kan riktignok fungere godt som ein hedge, til dømes om du sitter short over helga, så er det kanskje greit å ta ein liten long-posisjon no som den serut til å bunne ut.

Kjærlig helsing.

Bear posisjoner du ikkje kan komme deg ut av vil være tilsvarande uklokt. Å Ikkje hedge ein posisjon
over helga vil være tilsvarande uklokt.

Vi kan sjå nokon skikkeleg faceripping rallies framover. (Eg trur at det no er meir sannsynleg med 5% rally opp enn 5% krasj intradag)

Heilt einig at ein del cash er meget lurt dei neste vekene.

Ei side advarar mot krasj av økonomi og langvarig resesjon(depresjon?)
Ei anna side begynner å sjå på begrensa nedside, med enorm oppside gitt at situasjonen utviklar seg bra ila dei neste par mnd.

https://www.cnbc.com/2020/03/21/stocks-can-return-to-records-early-next-year-if-the-us-can-curb-coronavirus-spread-says-jpmorgan.html

Eg aner ikkje. Men markedet skal prisast etter forventa framtidig inntening.
Korleis er innteninga om 1 år, 2 år, 3 år? Er det tidenes kjøpsannledning som snart står på trappa snart?

1 Like

Om noen timer? Eg forstod det som kl 22 i kveld :thinking:

Ca. noen timer det :sweat_smile:

Slik situasjonen er nå er alle like gode eksperter. Utfallrommet er stort. Man bør ikke stole blindt på noen.

Minner om denne fra 27 februar

3 Likes

Eit kjapt søk viser at “eksperten” har blitt KNUST av indeks… Kva med dei som anbefalte å investere alt og ikkje sitte på cash i Januar?

Kva er prisa inn av “dødstall” allerede? Når når frykt toppen?

Ps. Sjekk utviklinga på børsen i 2008, google Bear market rally. Det er ein reell mulighet.

Beklagar at eg kjem i beartråden å utfordre bearsynet til folk - men eg har sjølv kunne ha glede av å få mine feilaktige antakelsar utfordra før :slight_smile:

4 Likes

Viktig å sparre idèer @lassar , ellers faller man for egen bias og meninger, slik som perma-bulls har gjort til nå de siste ukene. Viktig å være åpne for nye idèer, og kunne omstille seg raskt dersom vinden snur i markedet. Så jeg synes det er godt med utfordrende synspunkt!

4 Likes

Ja, tja. Optimist i den forstand at eg ikkje trur vi går inn i dommedag på grunn av det her.
Optimist i den forstand at eg trur vi denne gang, som alle gangar før, har gode odds for ein sterk, v forma korreksjon oppover. (Når? Uvisst, men den vil komme, FoMo vil komme)

Lyspunkt av fundamental karakter:
Vi har allerede falt kraftig frå toppen. Kraftigare enn nokon gang i vår livstid.

Dødsfalla er i liten grad skadelig (kynisk sett, positivt) for økonomien. Folk dør med influensaliknande virus i hopetall kvart år (Lat oss ikkje dra inn den debatten!)

Vi ser enorme tilltak a-la kvantitative lettelser, det vil bli pumpa likviditet inn i markedet, slik at vi kan gjenoppta drifta i utsatte sektorar. Kompetanse, utstyr, eigendom, personell vil i stor grad bestå. Oljepris vil bounce før eller seinare.
Markedet vil bounce før eller seinare (Ja, turisme og olje vil gå trått, samanlikna med forventingane)

Dette var nokre ting eg peikar på. La det være klart, eg var absolutt Permabear på toppen, long vix, short SPX. Sjekk innlegga mine frå Januar/februar om du er i tvil :wink:

I perioden vi no går inn i er det ekstremt vanskelig å navigere. Man kan på ingen som helst måte bruke nyhetsartikler til å basere retningen på. Einaste ein kan klare då er å gå i eigen biasfelle. Det er ekstremt lett å finne støtte for både:
A: Megarally oppover Ila 12 mnd.
B: Den store depresjonen og verdensøkonomien sitt fall.

5 Likes

Bare å bruke litt tid inne på r/CoronavirusUS
Gjerrighet x Uvitenhet x dårlig helse/høy overvektrate. Dette blir kaos.

“We are 3 days into our mandatory stay at home orders here in California. For context I live an hour north of LA in a town called Bakersfield. Im here today because absolutely nothing has changed. If you go outside right now, you will see birthday parties at the park, people having parties at night, and every single business you can imagine is still open. ALL of the barbershops, nail salons, BUFFETS! and more still letting people come in, shop, and do whatever it is their store is doing. No one is listening to the orders, and no one is here to enforce them. Brands like Gamestop, starbucks, and even golden corral are throwing their hats in the ring as “essential” business.”

3 Likes

Hvis denne beskrivelsen stemmer, så blir det jo totalt katastrofe.

1 Like

1 Like

Fikset denne for deg

5 Likes

Jeg kanskje husker feil, men var det ikke Goldman Sachs som anbefalte kjøp i januar når alt begynte i Kina?

4 Likes

“Opp fordi opp” -10bagger
https://www.cnbc.com/2020/03/21/stocks-can-return-to-records-early-next-year-if-the-us-can-curb-coronavirus-spread-says-jpmorgan.html

  • Dubravko Lakos-Bujas, chief U.S. equity strategist at JPMorgan, expects the S&P 500 to reach 3,400 in early 2021.

  • “Acknowledging that equity markets globally are now down 30-50% from their recent highs … we see an asymmetrical return profile for equities with upside significantly higher than downside over the next year,” he says.

De solgte seg ut sikkert :stuck_out_tongue: men ja, husker det og tok det som et varseltegn.

Da er det vel bare å begynne å kjøpe da :partying_face:

1 Like

Rasjonell tankemåte. Hugs at børsen ikkje alltid oppfører seg rasjonelt.

I så fall, kva var så fantastisk bra i perioden 10. Til 19. Februar? Joda, apple earnings var jo bra, men Wuhan var i lockdown…

Eg har ingen posisjonar no. (bitteliten short vix over helga.)

1 Like

Når ekspertene går ut og advarer i media har de veldig ofte rett? :wink:

1 Like

Alt for tidleg ute med kva? :slight_smile:

Eg har ingen long posisjoner. :slight_smile:
Men eg veit at fleire her inne har svidd seg kraftig på å sitte med derivater over natta.

Og som @holmes skriv - ekspertane rapporterar stort sett om ting i etterkant. Kven var på bana i januar / februar og advarte? (bortsett frå ein neve folk her på forumet)

Det er absolutt mulig vi skal lenger ned, men det er også mulig at vi får nokon voldsomme rallies:)

2 Likes

Lar man seg styre av såkalte «eksperter», så kommer man garantert for sent.
Er til tider sjokkert over hva som blir sagt.

Har sett tullinger som står og anbefaler aksjer i Starbucks når krisen banket på døra f.eks. I beste sendetid i US.

https://www.cnbc.com/2020/03/04/cramers-lightning-round-if-you-want-a-coffee-stock-buy-starbucks.html

2 Likes