Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Dukket opp som aksjonær i mai og har aksjene enda

"Han ønsker ikke å fortelle hvor mye han har tjent på investeringene sine. Han gikk inn i Kongsberg Automotive på et «gunstig tidspunkt».

– I ettertid har jeg «uten tvil» kommet godt ut av dette, og aksjen har gjort at verdien på beholdningene mine har økt totalt sett, sier Christoffersen."

Er ikke KOA nede på atl-nivåer? Han deltok ikke i emi.

4 Likes

Short NASDAQ som gjelder nå? OSE ligger jo fortsatt nede i grøfta.

Har Nordnet noen produkter for short av hele NASDAQ/SPY?

Nasdaq 100: https://www.nordnet.no/market/etfs/16339046-pro-shares-short-qqq

BEAR NASDAQ X Nordnet i SEK

1 Like

Rebalanseres disse hver dag, eller kan en ha disse produktene over lengre tid?

1 Like

Minste prisintervall på disse pleier å være 1 øre. Alle de som er høyere enn X3 på den oversikten er priset i noen få øre, og krever veldig store endringer i pris på underliggende for at de skal bevege seg nevneverdig. I tillegg vil nok bid/ask spread fra utsteder være veldig stor.

2 Likes

Korrekt. Når jeg kortsiktig trader indeksene så trader jeg X3.

Går for >30x :crazy_face: :money_mouth_face:

Skulle vært en XACT SPY BEAR

1 Like

Ingen som skal kommentere åpningen? OBX ned 1.50% så langt.

Føler bjørnene er rolige når det går vår vei, ingen vits å hoverere :sweat_smile:

1 Like

Alle bjørnene holder pusten og er livredd for å jinxe den fine utviklingen :wink:

4 Likes

Morsomt fordi det er sant :smiley:
Tror ikke jeg hadde trekt pusten en eneste gang mellom min og din post.

Er close over 29.51 vi trenger denne uken for å bekrefte trendendringen på weekly.
Derfra så kan vi fint se 35+ igjen. Patience wins the game :smiling_face_with_three_hearts:

OBX

Brudd på den stigende trendlinjen jeg omtalte sist uke er nå bekreftet med tyngde. Var flere forsøk på å bryte opp og tilbake igjen sist uke uten hell. Nedtrend er etablert på daily. Brudd på 735 er det jeg nå sikter på for å øke siste rest.

3 Likes

Er det Bader Ginsburg - effekten vi ser i dag?

Har samme linjen som deg i bunnen av opptrenden

2% ned nå…

Dette ser ganske potent ut! :smiling_face_with_three_hearts:

734,85

1 Like

Let’s get it! :smiling_face_with_three_hearts:

9 Likes