Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Hvorfor skyter DAX fart? Dette?

https://www.cnbc.com/2020/03/23/coronavirus-europe-germany-unveils-stimulus-italy-tightens-lockdown-as-death-toll-rises.html

Kan du utdype det? Er vel bare å selge porsjonspakker?

Kan vel ikke utdype noe særlig mer enn at markedet har snevret seg inn. Og mitt generelle inntrykk er at laks ikke har stått på handlelisten når folk har handlet/hamstret.
Er short i Mowi og Salmar, samt Bear Mowi x 3.
Så får vi se etterhvert.

Lykke til uansett :+1:

Da var det ut av Bull DAX og inn i en liten Bear SP500. :sunglasses: Klarer ikke sitte med Bull i disse dager… :sweat_smile::sweat_smile:

2 Likes

Sitter med liten Bull SP500. Skal prøve å holde frem til open men må si det klør i fingra nå :sweat_smile:

Hva skjedde nå akkurat? Hva gikk jeg glipp av? Alt bouncet drastisk. Spess SP

1 Like

Bjørnene kommer til å blø…

3 Likes

Kort fortalt hva vil dette si?

1 Like

“FED WILL BUY UNLIMITED AMOUNTS OF TREASURYS AND MORTGAGE SECURITIES”

:upside_down_face: :baby: :man_shrugging:

Kort fortalt er bjørnefella satt … ? :slight_smile:

Glad jeg kvitta meg med alle bjørnederivater for et par timer sida, mest fordi jeg er litt lei stresset med å følge med. Men jeg tror dette bare vil føre til et nokså kortvarig bounce.

2 Likes

Den siste endringen fra Bull til Bear kunne jeg godt latt være. :sweat_smile: Ellers godt fornøyd med dagen… :crazy_face:

4 Likes

Jeg tror ikke dette er bunnen for å si det slik. Men jeg tror vi skal litt opp på kort sikt :slight_smile:

2 Likes

Er fornøyd med mitt bull kjøp morgenen :slight_smile:

2 Likes

Unprecedented levels of volatility and an economy in free-fall prompted the Federal Reserve to announce a broad new, open-ended effort to calm markets, including buy unlimited amounts of government and investment grade corporate debt.

Du tror ikke det her har noen effekt på markedet? :crazy_face:

Ref: https://finance.yahoo.com/news/stock-market-news-live-updates-march-23-221605039.html

2 Likes

Jeg økte min BearX10 da futures var ca 3% opp. Så får det gå som det går… :sweat_smile:

4 Likes

Litt tidlig å konkludere etter 10 min? Voldsomme bevegelser både opp og ned rundt slike uttalelser, så å erklære at man har rett er kanskje lurt å vente med til man enten har satt en ny low eller en ny high…

2 Likes

Dekket inn Bull x15 SPX fra fredagen så vidt i pluss, helvette så nervøs jeg var i morges :joy: Venter på ny inngang senere

2 Likes

Er det å forstå riktig at i bear produktene på nordnet i spx så er det marketmaker som sitter med risikoen i forhold til valutasvingningene?