Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

@pdx known bug?

Mulig den ikke funker så bra med emojis :smile:

Da vet jeg det til neste gang :slight_smile:

(Lager ny)
For dere som holder posisjoner. Hva går dere for til i morgen?

  • Bull
  • Bull x 5+
  • Bear
  • Bear x 5+

0 stemmegivere

Til dere som holder bull/bear lenger enn intradag. Spiser ikke det opp mye av en eventuell gevinst?

Hvis du har høy gearing og kursen går frem og tilbake spiser det opp, derfor bedre med minmal gearing og heller satse mer kapital om du vil sitte lenger.

1 Like

Sitter fint over 2-3 dager, evt over helg. Har tjent mye på det.

Klar for ny trade… 5XBear😉

1 Like

Ikke hvis du kjøper mini-futures i stedet for bull/bear x. Mini-futures har ikke daglig rebalansering slik bull/bear har, de oppfører seg på samme måte som vanlige aksjer (bortsett fra at de stort sett har gearing).

https://www.nordnet.no/market/mini-futures

3 Likes

Stimuli blir nedstemt ser det ut som?

image

2 Likes

Det kommer pakker i en eller annen form. Selv om den første ble nedstemt.
Nesten ren bingo dette.

Holder på cash og ser det hele ann noen dager.

4 Likes

Jeg sitter over natta med en Bull SP500 X15. Lite beløp, gikk inn på -3,30%. I tilfelle det ordner seg med krisepakke i siste minutt.

Da tror jeg en del shortere vil få veldig hastverk med å komme seg ut. :sunglasses::sweat_smile:

1 Like

Kjøpte litt bear i dag ved en feiltagelse, var meningen og gi seg mens leken var god.

Håper uansett og få kvittet meg med dem
Uten for stort tap. Ser olja er på vei oppover, mens DJ nedover så vi får se.

2 Likes

Jeg tror fortsatt vi skal lenger ned på sikt. Men vi går ikke ned i en rett linje hele våren. Hvis jeg skal tippe nå, så måtte det bli at de ordner en pakke i løpet av kvelden slik at futures er grønne imorgen tidlig. :crossed_fingers:

EDIT: Ser ut som shorterne vil ut uansett nå :wink:

Short laks! Fortsatt stor nedside.

Slet litt med å puste når jeg satt med en god mengde BEAR SPX X15 i dag, men ganske fornøyd med at jeg greide å snitte ned og selge meg ut med gevinst :sweat_smile: 81% opp siste måneden og det er nesten utelukkende med dette sertifikatet. Med denne volatiliteten har det funka fint å kjøpe små posisjoner og bare snitte ned når det går feil vei, men det er ikke sikkert det vil vare så mye lengre.

2 Likes

Med 15x så blir du knockout til slutt.

Vi får se. Små posisjoner og nedsnitting har funka bra. Begynne å spille litt begge veier også så tror jeg at jeg skal komme meg ut i pluss. Kjedelig å være cashgang…

Bruker samme strategi med slike høy-girede produkter stort sett, har også gode resultater så langt :+1: