Tror folk generelt er flinke å skrive her på forumet når man lykkes med en trade, men tror ikke tapene komme så godt frem her…
Trodde du snakket om lav som grafen til et bear-instrument når index er høy.
My bad
Sitter i minus på noen bear fra i går. Ser hva som skjer utover dagen. Tenker dødsraten i USA vil styre mye av børsen fremover.
DAX har kvalmende ECB manipulasjon disse dager ser jeg. Virker som det lureste er å gå Bull x5 i noen dager, for der pumpes det konstant?
Buzz: «Dette er faktum man så absolutt kan være bombastisk om.»
Oslo børs, 1 time senere: «Nei.»
Mye negativitet her, men fra tidligere erfaringer vet jeg at det kommer frem mange solskinnshistorier her om bull derivater ETTER AT vi har steget noen titalls prosent
Pass opp for den strategien. Ender ofte opp med tap i gira produkt.
Eg tok eit tap på over 1 mill på den strategien ein gang
Stopploss, stoploss, stopploss, ha ein plan.
Sjekk lenger oppe i tråden are missing in action.
Lite handel på den ja
Jeg handler via Nordea, og det ser ikke ut til at markedmaker ønsker å selge hele tiden.
Noen ordre går på sekundet, mens andre trekker ut i tid.
På fredag måtte jeg vente ca 30 minutter på en av dem, og i dag timesvis - selv om marginen jeg har satt er romslig.
Futtene ser ut til å roe seg litt nå.
Noen som vet hvorfor obx holder seg mens oljen faller tilbake?
Synes Ringnes tegner et realistisk perspektiv på hva som venter oss i tiden framover:
Og da er hovedindeksen i 666, skal vi ta det som ett av flere tegn på at det er på tide å selge?
Sjekk BRENT v/stenging OSE i går vs i dag.
Er det nå man bør gå bear? Høyeste ledighet siden andre verdenskrig, og her hopper børsen opp 5%
Ja, man skulle nesten tro det var priset inn
Noen forklaring på hvorfor OSE er over 5% opp, mens oljepris er 0,7% opp og USD/EURO er ned??
Sjekk oljepris ved close.
Oljen er opp 1,5+$ fra Oslo stengte.
I dag har vært en tung dag. Klarte ikke å bestemme meg i går for om jeg skulke gå for bear eller bull. Endte med bear x10, og har fått kjenne den på pungen i dag. For å gjøre ting enda værre kjøpte jeg mer utover dagen.
Er det noen som har noen tanker om veien videre i morgen? Selge posten med tap i dag, eller holde til i morgen?