Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Live fra det Hvite hus: https://www.foxnews.com/

Kjekt å følge med på hva folket får høre, og gjør det noe lettere å forstå oppgang/markedet i US fremover…

1 Like

På ett egoistisk plan så håper jeg på ekstreme svingninger, for jeg har hatt god hell med å sette bull og bear på de største utfallene intradag, tidlig brutalt opp eller ned har ofte normalisert seg litt utover dagen

1 Like

Han vil i alle fall ikke satse på fornybar, det kom godt frem i det innlegget :slight_smile:

Jeg hadde også skypemøte med en inder i dag. Han fortalte at politiet banker opp folk som bryter portforbudet, og hundrevis arrestert.

3 Likes

Ble knocka ut av BEAR SPX X15 i dag :stuck_out_tongue: Gir ikke opp da. Akkumulerer en ny posisjon på X10 til i morgen!

3 Likes

Olja er ned 3 prosent nå

1 Like

Ikke enig

Ser man på e24 er oljen ned 1,43% akkurat nå :slight_smile:

Alt er nok relativt da :man_shrugging:

Så slipp du å nistirre på kursen frå 16:24 til 09:00

2 Likes

Prøver å finne noe som kan indikere at vi skal ned i morgen. Ikke funnet noe foreløbig :sweat:

3 Likes

Fant du noe som indikerte dagens oppgang da? :stuck_out_tongue:

1 Like

Good point :wink:

1 Like

Kan godt være at dette rallyet fortsetter i morgen. Men, skjønner egentlig ikke helt at børsene i USA går så mye opp. Forblir bear. Ny posisjon med litt lavere gearing (x10), så satser jeg på at jeg ikke blir knocka ut i morgen.

Verdens raskaste börsfall + unlimited QE + likvidering av long posisjoner + traders heaven. Det er eit par faktorar som kan bidra til sinsvake rallies, sjölv om vi skulle väre på veg inn i den store depresjonen a la 2020-2025.

2 Likes

Mulig scenario. Historien gjentar seg?

3 Likes

En stor flokk hvaler som skal bytte over fra obligasjoner til aksjer?

2 Likes

Kortsiktig scenario. Har 2600 som target for reshort

Tror vi når denne før helgen

2 Likes

Hei Chi! Ble du bannet? :laughing: Husk at ting går ikke bare nedover hele veien :sweat_smile:

3 Likes